וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב אמור להיות כשיר ולפתוח מול ריינה. זריהן יוקפץ ל-11

הבלם סובל מכאבים במפשעה ולא התאמן, אבל צפוי להיכלל ב-11 של הפועל תל אביב הלחוצה (שבת, 17:30, ספורט4). זריהן ינסה להוריד לחץ מאוז'בולט. מימר לא יעשה שינויים בהרכב ריינה: "צריך לבוא באותה רמת מוכנות כמו מול מכבי חיפה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב

אחרי 6 הפסדים ב-7 משחקים, הפועל תל אביב נואשת לנקודות וגם סלובודן דראפיץ' רוצה להשיג ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה. ראשונה או נקודות כמאמן הפועל תל אביב. האיש החדש על הקווים ימשיך לסבול מסגל חסר, כאשר קייס גאנם, פאבלו גונסאלס ואנטואן קונטה ימשיכו להיעדר.

אדי גוטליב נח ועובר טיפולים בעקבות כאבים במפשעה, אבל אמור לערוך את האימון המסכם, להיות כשיר ולפתוח לצד סתיו למקין במרכז ההגנה. נראה כי ההתלבטויות של דראפיץ' הן בעיקר בקישור ובהתקפה, כאשר עדיין לא ברור אם גודפריד רומראטו ימשיך עם קלטינס ואיינבינדר בקישור או שעל חשבון ההולנדי ישחק שחקן התקפי יותר. ההערכה היא כי בסופו של דבר דראפיץ' ישמור על השלישייה שעמדה טוב בדרבי.

בחלק הקדמי ניב זריהן עשוי לפתוח במתכונת של שני חלוצים. במקרה כזה אלן אוז'בולט ישחק מעט יותר מאחור או עם חלוץ נוסף לצידו. החלוץ הסלובני מתקשה במרכז ההתקפה ומעדיף לשחק מאחורי החלוץ או בצד, וייתכן שהאופציה הזאת תיבחן כבר מחר.

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, יהב גורפינקל, דוד קלטינס, דן איינבינדר, גודפריד רומראטו, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט, ניב זריהן.

למרות רצף הכישלונות, ב-Winner מאמינים שהפועל תל אביב תצא לדרך חדשה, והעניקו יחס של 1.90 לניצחון שלה, לעומת יחס של 3.05 לניצחון של שרון מימר וקבוצתו החדשה על האקסית המיתולוגית שלו, ויחס של 3.10 לתיקו. בבית, מול קבוצה שמגיעה אחרי אופוריית הניצחון על מכבי חיפה, זו בדיוק ההזדמנות של האדומים לעשות את זה.

שחקן הפועל תל אביב גודפריד רומראטו מול שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
ימשיך בקישור? רומראטו בדרבי/קובי אליהו

בני ריינה

מכבי בני ריינה שנמצאת בכושר יוצא מהכלל, תתארח אצל הפועל תל אביב בבלומפילד ותנסה להמשיך במומנטום החיובי אחרי שני הניצחונות הגדולים נגד בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. המאמן שרון מימר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח במחזור הקודם, נגד הירוקים, כאשר אלכסנדר נויוק ימשיך לקבל קרדיט לצידם של רוסלן ברסקי וריצ'רד בואטנג. בחלק הקדמי יפתחו שלומי אזולאי, לזאר יובאנוביץ' ואוסמה חלאיילה.

"האמת שהתכוננו בצורה רגילה כמו שהתכוננו בכל התקופה האחרונה, לתקן את הדברים שעשינו פחות טוב, גם בניצחונות ולהמשיך עם הדברים הטובים שעשינו ועזרו לנו לעשות תוצאות טובות לאחרונה", אמר המאמן מימר לקראת המשחק נגד האדומים. "הכי חשוב להאמין בדרך והדרך היא שתוביל אותנו למקומות טובים".

מימר נשאל האם הרגיש שצריך להוריד את השחקנים לקרקע אחרי הניצחון הגדול מול האלופה והשיב: "לא הרגשתי שצריך להוריד אותם, כי יש לי שחקנים בוגרים בראש שמבינים שזה היה ניצחון יפה ומגיע להם כל הכבוד על הניצחון, אבל אחרי יומיים הראש כבר היה בפועל תל אביב. כולנו יודעים שזה משחק מול קבוצה טובה שהמצב שלהם בטבלה לא מבלבל אותנו אפילו לרגע. יש שם סגל שחקנים טוב, מאמן מצוין ואנחנו צריכים לבוא ברמת מוכנות לא פחות ממכבי חיפה, כדי לעשות תוצאה טובה במשחק הזה".

על המצב בטבלה והאם צריך לחשוב על מטרות גבוהות יותר ממה שתוכנן בתחילה: "אני לא חושב שנכון לריינה לדבר על משהו מעבר להישארות בליגה. הליגה הזאת היא עניין של מומנטום, כרגע אנחנו במומנטום טוב, אבל זה דברים שיכולים להתהפך ואנחנו יכולים למצוא את עצמנו בחזרה קרוב לקו האדום. זה משהו שאנחנו צריכים לדבר עליו, לא לחזור לאזור הקו האדום ולייצר מספיק נקודות כדי לעמוד במשימה. אם אנחנו "בטעות" נעשה גם דברים אחרים זה יהיה בונוס".

הרכב משוער: אריק ינקו, מופלח שלאעטה, לוקאס שפנדלהופר, ניר ברדע, אשרף רבאח, רוסלן ברסקי, אלכסנדר נויוק, ריצ'רד בואטנג, לזאר יובאנוביץ', שלומי אזולאי, אוסמה חלאיילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שלומי אזולאי שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער. מאור אלקסלסי
נגד האקסית. אזולאי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל תל אביב מגיעה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, כמו שהיו לה גם בפברואר האחרון. רצף של חמישה הפסדי ליגה? זה לא קרה לה מאז אוקטובר-נובמבר 1996.

* זו פתיחת העונה הכי גרועה של האדומים מאז 2007/08. גם אז היו להם שלוש נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים, אבל רק בזכות תוצאות תיקו. ניצחון הבכורה הגיע במחזור התשיעי (0:1 בדרבי משער של פאביו ג'וניור).

* הפועל תל אביב ספגה לפחות שני שערים בכל אחד מששת הפסדיה. במשחק היחיד ששמרה על שער נקי, גם ניצחה (0:2 בנתניה). כעת היא מחפשת נקודות בית ראשונות.

* מכבי בני ריינה מצאה את הרשת בכל ששת המשחקים האחרונים, מאז הביקור הקודם שלה בבלומפילד (5:0 למכבי תל אביב במחזור הפתיחה).

* שרון מימר, שעדיין לא הפסיד כמאמן בני ריינה (8 נקודות מתוך 12 אפשריות), ניצח את הפועל תל אביב בשני המקרים האחרונים בהם התארח אצלה. בכלל, כל ארבעת הניצחונות שלו כמאמן על קבוצת נעוריו היו בחוץ.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 8650

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 17:30: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:45: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:15: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 19:30: מכבי נתניה - הפועל ירושלים
שני, 20:00: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה (ספורט1)
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully