וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה טוענים: טוכל "פתוח לאמן את הנבחרת" אם סאות'גייט יעזוב

ישוב לממלכה? הגרמני ייאלץ לשוב לארצו בקרוב, אך כבר התמקם בסביבת לונדון עם בנותיו וישקול בחיוב את התפקיד אם המאמן הנוכחי ייכשל במונדיאל, כך דווח

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

גארת' סאות'גייט אמנם חתום כמאמן נבחרת אנגליה עד סוף 2024, אולם בעצמו הוא הצהיר השבוע כי הוא מודע לכך שאם לא ירשום הישג משביע רצון במונדיאל הקרוב, הדבר עשוי להביא לסיום דרכו. מי שסומן כמחליף פוטנציאל במקרה שסאות'גייט יפוטר או יחליט לעזוב, הוא תומאס טוכל - כך דווח היום (חמישי) ב"טלגרף".

בכלי התקשורת הבריטי טענו כי הגרמני, שפוטר בחודש שעבר מצ'לסי, פתוח לאפשרות לשוב לאנגליה כמאמן הנבחרת, אך גם הודגש שעד כה הוא לא פעל בשום דרך על מנת לקבל את המשרה, וגם בהתאחדות האנגלית לא יצרו עמו קשר. טוכל מתכונן לשוב למולדתו עד סוף השנה, דבר שהוא מחויב לעשות מסיבות הקשורות לאשרת העבודה שלו בממלכה, אבל האופציה לחזור טובה עבורו מכיוון שהוא כבר התמקם בקרבת לונדון ובנותיו לומדות בבית הספר שם.

מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט. רויטרס
באנגליה כבר סימנו לו מחליף אפשרי. סאות'גייט/רויטרס

ב"טלגרף" הוסיפו כי המאמן בן ה-49 דחה שתי הצעות ממועדונים באנגליה ועוד אחת מספרד, ומחכה להזדמנות הנכונה לחזור לעבוד. עוד שם שהוזכר במסגרת הידיעה הוא זה של מאוריסיו פוצ'טינו, שנכח באצטדיון וומבלי כשנבחרת אנגליה סיימה ב-3:3 עם גרמניה לפני כשבועיים וחצי, ומוערך מאוד בזירת הכדורגל המקומית בזכות הקדנציה שלו בטוטנהאם. עם זאת, בדיווח נכתב גם שלא בטוח שבהתאחדות האנגלית ישקלו מועמדים זרים לאימון הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully