וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בג'ודו זכתה במדליית ארד באליפות העולם

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 16:34

עוד הישג גדול: הנבחרת שחזרה בתחרות הקבוצתית את המדליה מאולמפיאדת טוקיו, אחרי ניצחון 2:4 על הולנד בקרב על הארד. לפני כן ניצחה את דרום קוריאה ואוזבקיסטן, והפסידה לצרפת החזקה בחצי הגמר

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

לאחר שאף אחד מהמתמודדים הישראלים לא הצליח להשיג מדליה בתחרויות האישיות, אליפות העולם בג'ודו ננעלת היום (חמישי) בטשקנט, עם תחרות הנבחרות הקבוצתית, שם חגגה נבחרת ישראל מדליית ארד מתוקה.

ישראל, שזכתה במדליית ארד גם באולימפיאדה האחרונה, החלה את דרכה בשמינית הגמר מול אוזבקיסטן, ניצחה 2:4 ועלתה לשלב הבא. ברבע הגמר סיפקה 3:4 מרשים על דרום קוריאה, ובחצי הגמר נכנעה 4:1 בידי צרפת החזקה. לאחר מכן, בקרב על הארד, גברה על הולנד 2:4 בדרך אל הפודיום.

פיטר פלצ'יק, ג'ודוקא ישראלי. David Finch, GettyImages
הישג נהדר. פלצ'יק/GettyImages, David Finch
רז הרשקו, ג'ודוקא ישראלית. JACK GUEZ, GettyImages
סוף מתוק לאליפות. רז הרשקו/GettyImages, JACK GUEZ

ישראל - הולנד 2:4 (הקרב על הארד)

גיא גורביץ', שהוצב במקום שגיא מוקי, הפסיד באיפון לרנק דה ויט (עד 90 ק"ג) בקרב הראשון. רז הרשקו הגיבה באיפון משלה מול חוס סטיינהחוס (מעל 70 ק"ג) ואיזנה ל-1:1, פיטר פלצ'יק הפסיד בניקוד זהב למייקל קורל (מעל 90 ק"ג) אך תמנע נלסון לוי התגברה על פלוני קורנליס (עד 57 ק"ג) והשוותה את המפגש הצמוד ל-2:2. עידו לוין הרשים עם איפון מהיר על איבו ורהורסטרט (עד 73 ק"ג) והעלה את ישראל ל-2:3, ואז השלימה את המשימה מאיה גושן, שגברה על סאנה ורמיר (עד 70 ק"ג) בניקוד זהב, לאחר שההולנדית נפגעה ונאלצה לפרוש. לאחר הניצחון, עזרה הישראלית לוורמיר הפצועה לדדות אל מחוץ למשטח, ברגע ספורטיבי יפה.

ישראל - צרפת 4:1 (חצי הגמר)

מאיה גושן פתחה את המפגש מול איב מארי גאהי החזקה (עד 70 ק"ג) והפסידה תוך זמן קצר. לאחר מכן נכנע גם שגיא מוקי לאלכסיס מתיו (עד 90 ק"ג), וישראל מצאה עצמה בפיגור 2:0. רז הרשקו קיוותה להפתיע את אלופת העולם רומן דיקו (מעל 70 ק"ג), אך הפסידה גם כן. פיטר פלצ'יק השיג את הניצחון הישראלי הראשון כשהתגבר על ג'וזף טרהק (מעל 90 ק"ג), אך תמנע נלסון לוי הפסידה באיפון לשרה לאוני סיזיק (עד 57 ק"ג), וצרפת סגרה עניין עם 1:4.

ישראל - דרום קוריאה 3:4 (רבע הגמר)

עידו לוין עלה ראשון למזרן והפסיד באיפון לאונקיול לי (עד 73 ק"ג). מאיה גושן איזנה ל-1:1 לאחר שיריבתה ז'ויון לי (עד 70 ק"ג) ספגה שלושה עונשים ושגיא מוקי העניק לישראל את היתרון עם איפון שני ברציפות, הפעם מול יונוואן לי (עד 90 ק"ג), לו הפסיד בתחרות האישית. רז הרשקו הפסידה באיפון להאיון קים (מעל 70 ק"ג), שאיזנה ל-2:2, פיטר פלצ'יק סיפק איפון דרמטי מול ג'ויופ האן (מעל 90 ק"ג) והעלה את ישראל ל-2:3, אך תמנע נלסון לוי הפסידה למימי הו (עד 57 ק"ג), שהעניק לדרום קוריאה 3:3. רז הרשקו הוגרלה לקחת חלק בקרב האחרון מול האיון קים (מעל 70 ק"ג), ניצחה בווזארי והעלתה את ישראל לחצי הגמר עם 3:4.

ישראל - אוזבקיסטן 2:4 (שמינית הגמר)

תמנע נלסון לוי (עד 57 ק"ג) עלתה ראשונה למזרן והפסידה לדיורה קלדיורובה. לאחר מכן הפסיד עידו לוין לשקראם אחדוב (עד 73 ק"ג), והנבחרת מצאה עצמה בפיגור 2:0. מאיה גושן נהנתה משגיאה של יריבתה וגברה על גולנוזה מטניואזובה (עד 70 ק"ג), ולאחר מכן סיפק שגיא מוקי איפון מול ג'אלולידין קורבונמורודוב (עד 90 ק"ג) ואיזן ל-2:2. רז הרשקו הוסיפה איפון משלה וגברה על איריסחון קורבנבייבה (מעל 70 ק"ג), לפני שפיטר פלצ'יק סגר עניין מול שקורחהון בחטיורוב (מעל 90 ק"ג) בדרך ל-2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully