וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס נשאל אם מעמדו על הפרק: "אברמוב אמר שלא היה ולא נברא"

13.10.2022 / 10:12

מאמן בית"ר ירושלים לקראת עירוני קרית שמונה (שבת, 19:45, ספורט2): "מקווה שתהיה לנו אפשרות לעלות בהרכב הכי חזק". על שועה אמר: "אי אפשר להיות טוב רק לnחצית אחת במשך חודשיים". אספרייה יחזור, דגני עדיין בספק

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

ארבעה הפסדים רצופים סופרת בית"ר ירושלים בליגת העל, שני האחרונים היו במאבקי תחתית מול מכבי בני ריינה והפועל חדרה, וכעת יוסי אבוקסיס ושחקניו יחפשו לשוב למסלול הנקודות ולהשיג נקודות קריטיות כשיארחו את עירוני קרית שמונה (19:45, ספורט2).

בית"ר ירושלים תחסר את רונן חנציס שעלה מהספסל והורחק מול חדרה, אבל לסגל ישוב דנילו אספרייה שריצה בהפסד האחרון עונש השעיה זכר לכרטיס האדום שספג נגד העולה החדשה ובקבוצה מקווים שגם אוראל דגני ייכלל בסגל, אם כי לפי אבוקסיס הסיכוי לא גדול והוא מקווה שהבלם יוכל לפחות להשתלב במשחק.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ריצה את עונשו ויחזור לסגל. דנילו אספרייה/קובי אליהו

הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים של יוסי אבוקסיס לקראת המשחק, ובה אמר המאמן: "זו תקופה מאוד קשה שאנחנו עוברים. אנחנו מנסים דברים ואני מקווה מאוד שבשבת תהיה לנו אפשרות לעלות בהרכב מלא והכי טוב לקבוצה אם דגני יצליח לחזור ויחד עם אחרים שחזרו מפציעות. בכל מקרה אנחנו צריכים להפסיק לספוג שערים מיותרים, דבר שקורה לנו משחק אחר משחק, אבל הלחץ וכנראה גם חוסר הביטחון גורמים לזה. הגיע הזמן שנתחיל לקחת נקודות, אבל אם נפסיק לספוג שערים מיותרים למרות שאנחנו מגיעים למשחקים ואז נאלצים לרדוף, אז נוכל לקחת נקודות. הסגל שלנו מספיק טוב כדי לא להיות במקום האחרון, אבל צירפנו שחקנים תוך כדי תנועה ואנחנו עדיין לא בתיאום. אני רואה באימונים שהשחקנים כן רוצים ויודעים שאפשר לצאת מהמצב".

על טענות האוהדים למצב הקבוצה: "צריך לדעת לקבל ביקורת בתקופה לא טובה, כולל אני בתור מי שעומד בראש המערכת המקצועית. אנחנו באמת עושים את הכל כדי לצאת מהמצב הזה. גם מבחינה מנטלית יש לנו בעיה שאנחנו סוחבים משחקים קודמים, אני חושב שנגד חדרה במחצית הראשונה השחקנים עוד לא השתחררו מההפסד לריינה בדקה ה-93. בשנה שעברה ידעתי לקבל מחמאות והיום אני יודע לקבל ביקורות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב, בית"ר ירושלים. דני מרון
מקבל את הביקורות. יוסי אבוקסיס/דני מרון

אבוקסיס גם התייחס לפרסום לפיו שאלת מעמדו עלתה על הפרק: "דיברתי עם ברק אברמוב והוא אמר לי שלא היה ולא נברא, שאף אחד לא דיבר עם אף אחד. לי זה לא יושב בראש, אני מאמין שאפשר לצאת מהמצב הזה אפילו שהוא קשה. אנחנו לא מחפשים תירוצים, אבל הקבוצה הזו לא התחילה את העונה כמו קבוצה נורמלית - וזה עדיין לא מצדיק את התוצאות".

על צירוף שי אייזן: "הוא היה חופשי והייתה אפשרות לצרף אותו. זה שחקן שעשה דברים לא רעים בהפועל תל אביב, אמנם לפני שנתיים, ואם הוא יהיה טוב אז הוא גם ישתלב".

לסיום אמר המאמן על ירדן שועה: "אני מכיר אותו ממש טוב ועל היכולת שלו אין עוררין, אבל אי אפשר להיות טוב מחצית אחת ואז לא להיות טוב חודשיים. הוא עשה דברים טובים כשנכנס (נגד חדרה, א.ס) והוא צריך להמשיך ככה. ירדן יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שהוא נתן עד עכשיו וזה תלוי בו".

אספרייה שוחח גם כן עם התקשורת והוסיף: "אני מרגיש רע מהמצב שלנו, לא רק אני אלא כולם - מהנשיא ועד האוהדים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה ונכון שאנחנו במקום האחרון וזה מאוד קשה לחשוב כרגע על תארים או כל דבר אחר, אלא עלינו להתקדם ממשחק למשחק ואז נראה. אני לא מרגיש את הלחץ ואני מקווה שנוכל לשנות את המצב במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully