וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס על הכוונת? אברמוב שוקל זעזוע בצוות המקצועי של בית"ר

9.10.2022 / 7:15

אחרי עוד הפסד שהחריף את המשבר, בעלי בית"ר בוחן את כל האפשרויות אך עדיין מעריך מאוד את המאמן ועשוי להשאירו. קריאף ואברמוב ניסו להרגיע את האוהדים, חנציס פרץ בבכי בחדר ההלבשה, התקווה האחרונה: התעשתות של שועה, וקאמבק של אספרייה

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט1

1. תחושות קשות בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 2:1 אמש (שבת) להפועל חדרה. בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדים לשחקנים שנשארו ספונים זמן רב בחדר ההלבשה. חלק מהאוהדים אף קראו לעבר הבעלים ברק אברמוב: "הם משפילים אותנו, אל תתן לזה להימשך". אברמוב שוחח עם אותם אוהדים וגם חלק מהשחקנים בראשם אופיר קריאף ניסו לדבר על ליבם. "ברור שהאוהדים כועסים, גם אנחנו מתוסכלים מהמצב", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "היינו בטוחים שנצא מהמשבר מול חדרה, אבל מההתחלה זה נראה רע".

בבית"ר העבירו ביקורת קשה על היכולת בייחוד בפתיחת המשחק. "אי אפשר להתכונן למשחק ואז להיראות כל כך לא מוכנים בפתיחה. הגיע לנו להפסיד", הודה אותו שחקן. אחרי ההפסד שהשאיר את בית"ר במקום האחרון בליגה, שאלת מעמדו של יוסי אבוקסיס עלתה. גורמים בבית"ר סיפרו שבהתחשב בנסיבות, ברור שאברמוב בוחן את כל האפשרויות, ומבין שזעזוע כלשהו חייב להתרחש. אברמוב עדיין לא קיבל החלטה לגבי אבוקסיס, אך בקבוצה העידו שהבעלים מעריך מאוד את המאמן ושהסיכויים שהוא יישאר טובים.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
החסינות הסתיימה? אבוקסיס/קובי אליהו

2. בסיום המשחק נראו שחקני בית"ר במצב רוח ירוד בחדר ההלבשה, ומי שלקח קשה במיוחד את ההפסד היה רונן חנציס. שחקן הכנף הצעיר שנכנס כמחליף והורחק חמש דקות לאחר מכן, מירר בבכי בסיום, ובקבוצה ניסו לעודד אותו.

בקבוצה משוכנעים שאפשר להפיק הרבה יותר מהסגל הקיים ולכן אברמוב מתלבט בנוגע לזעזוע בצוות המקצועי. במקביל, בבית"ר מתעסקים גם בנושא ירדן שועה. בקבוצה בנו מאוד על שועה כמי שיוביל את החלק ההתקפי של בית"ר, אבל בפועל בשבוע האחרון התעסקו בעיקר בבעיות משמעת. שחקנים בקבוצה העידו ששועה נחוש לחזור לעניינים וליכולת טובה כפי שהציג בחלקים רבים מהעונה שעברה. עוזר המאמן גל כהן שעמד על הקווים אתמול גם התייחס לנושא ואמר: "כולם יודעים שירדן מוכשר, הדברים תלויים בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן בית"ר ירושלים, רונן חנציס, אחרי שהורחק. קובי אליהו
מירר בבכי. חנציס/קובי אליהו

3. בשבת תארח בית"ר את עירוני קרית שמונה ובקבוצה מודעים לכך שיהיה זה אחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה. "זה מסוג המשחקים שיכולים להכריע עונה", קבע שחקן בבית"ר, "אם לא נעצור מיד את כדור השלג, אולי יהיה מאוחר מדי בהמשך". בקבוצה מצפים לחזרתו של דנילו אספרייה שריצה אמש עונש הרחקה. בבית"ר ציינו שהקולויביאני הוא מהבודדים שמציגים יכולת טובה העונה, ובונים עליו שיוביל את הקבוצה לניצחון.

משחקי יום שני בליגת העל

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד (19:00)
הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:00)
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully