וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אי אפשר לשמור על סקוטי ווילבקין עם שחקן אחד"

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 15:14

מאמן מכבי תל אביב לפני המפגש עם פנרבחצ'ה והאקס: "יש לנו יכולת לעשות את זה, אסור שיהיו עליות וירידות". גודוריץ': הם מאוד מוכשרים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

מכבי תל אביב תצא היום (חמישי) לטורקיה לקראת המפגש נגד פנרבחצ'ה במסגרת היורוליג בשישי (21:00). הצהובים ערכו הבוקר את האימון המסכם בארץ לקראת ההמראה לטורקיה שם יקיימו מחר אימון קליעות ותדריכי וידאו לקראת המשחק. דארן היליארד שנפצע במשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה ביום שבת, לא יהיה בסגל, ואף לא המריא עם הקבוצה לאיסטנבול, ואת מקומו בסגל יתפסו ג'ייק כהן או יפתח זיו.

אחרי הניצחונות על ז'לגיריס קובנה, עירוני נס ציונה ועירוני קרית אתא הצהובים מגיעים למשוכה משמעותית ראשונה בדמותה של פנרבחצ'ה, אחת הקבוצות שעשתה את מסע הרכש המשמעותי ביותר הקיץ. במכבי תל אביב נותנים המון כבוד ליריבה הטורקית, שניצחה אותה בשלושה מפגשים רצופים עד ההפסד במחזור הנעילה של היורוליג אשתקד.

הצהובים דיברו בימים האחרונים על כמה נושאים מקצועיים, בעיקר על שמירה על עקביות במהלך המשחק, עבודה טובה יותר בריבאונד ההתקפה ושליטה בקצב המשחק. בקבוצה יודעים שפנרבחצ'ה היא קבוצה עם פוטנציאל גבוה גם התקפי וגם הגנתי, ואם לא ישמרו על הריכוז המשחק עשוי לברוח להם מהר מאוד.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. לירון מולדובן
מבחן אמיתי ראשון. בראון/לירון מולדובן

"אנחנו מוכנים כמה שאפשר, מגיעים מעט קצרים, חסרים את דארן וזה ישים עומס על שחקנים אחרים", אמר עודד קטש לפני ההמראה. "זה משחק חשוב עבורנו, אם מסתכלים אחורה על המשחקים הקודמים, בלי להיות מרוכזים 40 דקות זה יהיה קשה מאוד. זה מתחיל ברמת הריכוז, אסור שיהיו לנו עליות וירידות כמו במשחקים קודמים. אנחנו משחקים נגד המון יכולת, שחקנים שונים לגמרי גם בעמדות הגארד, קלאתיס ו-ווילבקין הם שונים לגמרי, אדוארדס מביא דברים אחרים".

המאמן המשיך: "כמו כל קבוצת ספורט, אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה. ביורוליג יש הפתעות ודברים לא צפויים, זה נכון שהם פייבוריטים ומשחקים בבית, יש להם קצת יותר המשכיות מאיתנו וסגל מאוד מרשים. נרצה לשחק יותר טוב, לאסוף את הדקות הטובות שלנו מהמשחקים הקודמים ולנסות לעשות משהו. בסוף זה תלוי בכושר של שחקנים ביום נתון, ויש לנו הרבה יכולת כדי לעשות את זה. יש לנו שתי תוכניות משחק שונות לגמרי, להם יש שני גארדים שונים לגמרי והם מאוד מסוכנים בגלל זה. גם לנו יש שני גארדים ברמה הזאת, גם קלאתיס ובטח סקוטי, אי אפשר לשמור עליו עם שחקן אחד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
מפגש מסקרן מצפה לו ולמכבי ת"א. ווילבקין/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה, שלא הייתה בשיאה במשחקי ההכנה ואף הפסידה את הסופרקאפ הטורקי לאנדולו אפס, פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות כמו מכבי תל אביב, כשבליגה היא לא מרשימה אך ביורוליג ניצחה במינכן בצורה משכנעת.

דימיטריס איטודיס הגיע לקבוצה שעבר מתיחת פנים משמעותית. סקוטי ווילבקין הגיע ממכבי תל אביב, ניק קלאתיס מברצלונה וקרסן אדוארדס המוכשר הצטרף גם לעמדות הגארדים. הפורוורד המשמעותי ביותר שהצטרף הוא נמנייה בייליצה כשגם נייג'ל הייז הגיע מברצלונה, בעמדות הפנים צירפה הקבוצה את ג'ונתן מוטלי, אחד ממצטייני היורוקאפ אשתקד, וטונייה ג'קירי. השחקנים המשמעותיים שנשארו בקבוצה הם דווין בוקר, מרקו גודוריץ', שאמוס האזר ומליח מחמוטוגולו.

"נפגוש קבוצה עם שחקנים מנוסים וצעירים, ועם הרבה אתלטיות", אמר איטודיס לקראת ההתמודדות. "מכבי מייצרת הרבה נקודות במגרש הפתוח בזכות ההגנה שלה ויכולות הריבאונד שלה. הכדור בדרך כלל בידיים של ווייד בולדווין ולורנזו בראון, שמשחק מצוין מאז היורובאסקט. הקשר בין הגארד והגבוהים שם הוא מצוין. נצטרך להיות מרוכזים במשך כל 40 הדקות".

מרקו גודוריץ' הוסיף: "זה משחק הבית הראשון שלנו והוא חשוב מאוד. מכבי קבוצה עם הרבה כשרונות ונצטרך להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully