וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה אופטימי לקראת העונה: "שיפרתי המון דברים בקיץ"

הישראלי יהיה כשיר לפתיחת העונה של וושינגטון: "מרגיש יותר בנוח, רוצה לשחק עם יותר ביטחון. כבר מחכה לעלות לפרקט"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.10/ספורט1

דני אבדיה טרם שיחק עם וושינגטון בטרום העונה, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק פתיחת העונה הסדירה, בעוד שבוע מול אינדיאנה. ייתכן שאפילו יקבל דקות במשחק טרום העונה האחרון של הוויזארדס, ביום שבת בניו יורק.

"תמיד כיף לחזור לפעילות", אמר הישראלי. "קצת קשה אחרי הרבה זמן שלא הייתי על הפרקט, מאז אליפות אירופה, אבל כן הייתי על המגרש, ראיתי מה החבר'ה עושים, מה אנחנו רוצים לשחק השנה ואיך הקבוצה בנויה. בניתי כימיה טובה מאוד עם השחקנים החדשים ואני כבר מחכה לעלות לפרקט ולשחק".

כשנשאל מה אהב לראות מהשחקנים החדשים, השיב: "התחרותיות, הרצון לנצח, גם כשהייתי בחוץ, הם באו אלי ואמרו, 'אנחנו מחכים לך, שלא תחשוב שאנחנו מוותרים לך כשתחזור'. זה הרגיש כיף לדעת שעדיין אני חושב להם ואכפת להם ממני".

על המטרות שלו העונה אמר: "להשתפר, להשתפר, להשתפר, לשחק עם יותר ביטחון, זו כבר שנה שלישית שלי. אני מרגיש יותר בנוח, יודע מה אני צריך לעשות, מה החוזקות שלי. שיפרתי המון דברים בקיץ. לאט לאט איכנס לקצב, זה ייקח משחק-שניים, אבל אני מאמין שאהיה בסדר".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אמש לקח חלק אבדיה באימון של וושינגטון, ונראה שהפציעה במפשעה, שהוא סוחב מאז היורובאסקט, עוד מעט מאחוריו. "עדיין נותרו לנו כמה ימים להכנה", אמר המאמן ווס אנסלד. "ננסה להחזיר את דני כשהוא יהיה מוכן. נמצא את הזמן המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully