וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב העפילו שלב בגביע האתגר בכדורעף

הקבוצה מהשרון הפסידה לאמסטטן האוסטרית אך ניצחה בסיכום שני המשחקים, הצהובים הביסו את לובטני פריסטאז' מקוסובו. מי ממתינות בשלב הבא?

הפועל כפר סבא אמנם הפסידה היום 3:2, אבל זה היה הפסד שכולו ניצחון, כיוון שלאחר הניצחון 1:3 במשחק הראשון, היא הייתה זקוקה במשחק הגומלין לניצחון בשתי מערכות נוספות כדי להבטיח עלייה, ועשתה זאת כמו גדולה כשניצחה 27:29 במערכה הראשונה ו-22:25 בשנייה. במצב יתרון של 0:2 במערכות, המאמן הסרבי איוון בלאגוצ'ביץ' שלח לפרקט את שחקני ההרכב השני, כדי לצבור ניסיון, ואלה הפסידו בשלוש המערכות הבאות.

הקבוצה מהשרון הציגה יכולת משכנעת בשתי המערכות בהן ניצחה, וראוי לציון הקפטן טמיר הרשקו, שהוכיח רמה אחת מעל, ולצידו הזר אנדריי וסלינקו שמתאקלם היטב והמוסרלזר מויסיץ'. בקבוצה מרוצים מבועז סרסון בן ה-19 שהשתלב היטב בהרכב. גם השחקנים הצעירים ששותפו בהמשך, נתנו פייט ליריבה האוסטרית שהציגה רמה בינונית.

הקפטן התראיין בסיום: "שמח שעלינו שלב ונהנינו מהרגע. זה חשוב למועדון, אם כי כל משחק באירופה זה רק בונוס. המטרה האמיתית שלנו היא הליגה שתפתח בקרוב. כמובן שנעשה הכל כדי להצליח גם בהמשך המשחקים במפעל האירופי".

המאמן איוון בלאגוצ'ביץ' התייחס לעלייה לשלב הבא: "עבדנו קשה מאוד כדי לעלות שלב באירופה. הצגנו משחק הגנה טוב והאמנו בעצמנו. שיניתי את השיטה ולקח זמן להתאקלם. אני שמח שהצעירים שולבו והוכיחו את עצמם. בשלב הבא נגד הבלגים יהיה קשה יותר, אבל יש לנו סיכוי".

מכבי תל אביב כדורעף. רינת ורדי,
גם הצהובים חגגו. שחקני מכבי תל אביב/רינת ורדי

גם מכבי תל אביב יכולה לחייך בסיום הערב, לאחר שגברה 0:3 על לובטני פריסטאז' מקוסובו בשלב המוקדמות בגביע האתגר של ה-CEV. בכך היא מסיימת את צמד המשחקים מול יריבתה עם שני ניצחונות וללא הפסד במערכה. ג'אנלוקה גראסו הוביל את שחקני האלופה עם 9 נקודות, כאשר סאם בורגי, ניקיטה מרון וסשה סאפונוב תרמו 8 נקודות כל אחד.

הניצחונות הללו העניקו לצהובים את הכרטיס לשלב הבא בו יתמודדו נגד ורצק קזינצבארציקה ההונגרית, שתארח את שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully