וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד עם ניצחון דרמטי על אומוניה, גרופר כבש לראשונה בניצחון של לודוגורץ

דרמות בליגה האירופית: מנצ'סטר יונייטד פרצה את ההגנה הקפרסיאית רק בתוספת הזמן משער של מקטומיניי (90+3). המגן הישראלי הבקיע לראשונה במדי אלופת בולגריה ב-0:2 על הלסינקי. ארסנל נותרה מושלמת עם 0:1 על בודו גלימט, שער עצמי מוזר וחריג למונאקו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:1 על אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית/ספורט1

המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית שוחק הערב (חמישי) עם דני גרופר שכבש את שערו הראשון בניצחונה של לודוגורץ 0:2 על הלסינקי. מנצ'סטר יונייטד הייתה קרובה לתיקו מביך, אבל שער ניצחון בתוספת הזמן של סקוט מקטומיניי השאיר את שלושת הנקודות באולד טראפורד מול אומוניה ניקוסיה. ריאל סוסיאדד הביסה את שריף טירספול 0:3 שנותרה רוב המשחק בעשרה שחקנים והבטיחה עלייה לשלב הבא. טרבזונספור פירקה 0:4 את מונאקו במשחק הזוי עם שער עצמי ביזארי של מלאנג סאר (44). מוקדם יותר, מוליכת הפרמיירליג ובית א', ארסנל, ניצחה בנורבגיה את בודו גלימט משער של בוקאיו סאקה, ורומא של ז'וזה מוריניו הגיעה לסביליה למשחק חשוב מול בטיס, וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב שהשאיר אותה במקום השלישי בבית ג'. א.א.ק. לרנקה של עומרי אלטמן (75 דקות) הפסידה 2:1 לפנרבחצ'ה.

צפו בשער המתוק של דני גרופר

צפו: דני גרופר כובש לזכות לודוגורץ מול הלסינקי בליגה האירופית/ספורט1
שחקן ארסנל בוקאיו סאקה. רויטרס
שער שלישי השבוע לכישרון האנגלי. בוקאיו סאקה/רויטרס

בית א'

בודו גלימט - ארסנל 1:0

התותחנים עמדו במשימה שלהם בנורבגיה ושמרו על מאזן מושלם ופסגת בית א' אחרי ניצחון 0:1 על בודו גלימט. מיקל ארטטה ביצע מספר שינויים בהרכב, שפאביו ויירה ואדי אנקטייה פתחו במקומם של גרניט צ'אקה וגבריאל ז'סוס, וגם אחרי ניצחון הענק 2:3 על ליברפול במחזור האחרון, ארסנל הצליחה לשמור על מקום ראשון בשני המפעלים. בוקאיו סאקה כבש בדקה ה-24 אחרי שבעט כדור שנחסם על ידי ההגנה הנורבגית, אבל חזר לגופו ונכנס פנימה בשער מוזר. במחצית השנייה ארטטה נתן מנוחה למספר שחקני הרכב וביצע רוטציה, כששחקנים כמו סאקה ואודגור ירדו לספסל, בעוד צ'אקה ומרטינלי עלו לדשא. הנורבגים הגיעו למספר מצבים בחצי השני, אבל תרגמו זאת לשערים, וזאת ארסנל עם ניצחון נוסף.

מהלך המשחק

דקה 24: גול! דאבל פס יפה בין לוקונגה ובוקאיו סאקה הציב את שחקן הכנף האנגלי במצב טוב מול השער, סאקה נחסם על ידי הגנת גלימט, אבל הכדור פגע בו לאחר ניסיון הבעיטה ונכנס פנימה. 0:1 לארסנל בנורגביה.

פ.ס.וו - ציריך 0:5

לפ.ס.וו: אריק גוטיירס (10), ג'ואי פירמן (15, 55), איברהים סנגארה (35), אנואר אל גאזי (84)

צפו: שער מזליקי לסאקה, ארסנל ניצחה 0:1 את בודו גלימט

תקציר הליגה האירופית: בודו גלימט - ארסנל 1:0/ספורט1

צפו בחמישייה המרשימה של פ.ס.וו איינדהובן

תקציר מהליגה האירופית: פ.ס.וו איינדהובן - ציריך 0:5/ספורט1
עומרי אלטמן שחקן א.א.ק לרנקה. רויטרס
נותר עוד סיכוי להגיע לקונפרנס ליג. עומרי אלטמן/רויטרס

בית ב'

א.א.ק. לרנקה - פנרבחצ'ה 2:1

קבוצתו של עומרי אלטמן, שפתח פעם נוספת בהרכב ושיחק 75 דקות, הפסידה פעם נוספת למועדון הפאר הטורקי ואיבדה כל סיכוי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית. הקפריסאים יתנחמו בעובדה שהם עוד יכולים לרדת לקונפרנס ליג, אחרי שדינמו קייב הפסידה לראן 1:0. ז'ואו פדרו העלה את הטורקים ליתרון בדקה ה-16, איוון טריצ'קובסקי השווה בפנדל בדקה ה-52, עד ששוב זה היה מישי בטשואיי שכבש גם הוא מהנקודה הלבנה (80) וסגר סיפור. אנחל גרסיה הורחק בדקה ה-85 אצל לרנקה, אבל אנר ולנסיה ניגש הפעם לבעוט את הפנדל והחטיא.

דינמו קייב - ראן 1:0

לראן: כריסטופר וו (48)

שחקן בטיס סרחיו קנאלס לצד שחקן רומא אנדראה בלוטי. רויטרס
כובשי שני השערים בתיקו במאכזב של רומא. סרחיו קנאלס ואנדראה בלוטי/רויטרס

צפו בתקציר ה-1:1 של רומא

תקציר הליגה האירופית: ריאל בטיס - רומא 1:1/ספורט1

בית ג'

בטיס - רומא 1:1

אחר הניצחון 1:2 באולימפיקו בשבוע שעבר, הקבוצה של ז'וזה מוריניו רצתה לנקום באנדלוסים ולשפר את מאזנה לקראת קרב על המקום השני בבית ג'. בטיס המשיכה בעונה הטובה שלה ועלתה ראשונה על לוח התוצאות משער של סרחיו קנאלס הותיק (34). הזאבים חזרו לעניינים במחצית השנייה כשאנדראה בלוטי (56) הבקיע והשווה את התוצאה שנשמרה עד הסיום. תיקו מאכזב למחזיקת הקונפרנס ליג, שמתקרבת בצעדי ענק לחזור למפעל השלישי בחשיבותו דרך המקום השלישי.

לודוגורץ - הלסינקי 0:2

אלופת בולגריה נראית בדרך להפתעה בבית ג' אחרי ניצחון 0:2 על הפינים, כשהיא פותחת פער של שלוש נקודות על פני מחזיקת הקונפרנס ליג, רומא. מי שהיה שותף לחגיגה הוא דני גרופר, שכבש את שערו הראשון במדי לודוגורץ אחרי פעולה יפה בצד השמאלי של רחבת הלסינקי ובעט לרשת את היתרון של הבולגרים. ריק הוסיף בדקה ה-65 ותקע יתד במקום המוביל לשלב הבא של המפעל.

שחקן לודוגורץ דני גרופר. רויטרס
שער ראשון במדי לודוגורץ. דני גרופר/רויטרס

בית ד'

אוניון ברלין - מאלמו 0:1

לאוניון ברלין: רובין קוצ'ה (89)

אוניון סן-ז'ילואז - בראגה 3:3

לבראגה: ויטיניה (16, 36, 41). לאוניון סן-ז'ילואז: ויקטור בוניפיאס (20, 62), דאנטה ואנזייר (49).

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
המשיכו ברצף הניצחונות. אריק טן האח מרוצה/רויטרס

בית ה'

מנצ'סטר יונייטד - אומוניה ניקוסיה 0:1

קבוצתו של אריק טן האח הייתה קרובה לאיבוד נקודות מול הקפריסאים, אבל הצליחה בשיניים אחרי מטווח על שערה של אומוניה להבקיע ולנצח 0:1 שהשאיר את הסיכוי לסיים במקום הראשון בבית ה' בחיים. השדים האדומים נהנו משער של סקוט מקטומיניי בדקה ה-93 כדי לרשום ניצחון שני ברציפות על ניקוסיה ולהיות מרחק נקודה מהבטחת המקום בשלב הבא של המפעל. זה היה שער הניצחון של מחליף במדי מנצ'סטר יונייטד באירופה בתוספת הזמן מאז שמאמנה ושחקנה לשעבר של הקבוצה, אולה גונאר סולשיאר, הבקיע בגמר ליגת האלופות בעונת 1998/99.

ריאל סוסיאדד - שריף טירספול 0:3

הבאסקים עשו את העבודה והבטיחו עלייה לשלב הבא של הליגה האירופית עם ניצחון קל על שריף טירספול. החלוץ הנורבגי של סוסיאדד, אלכסנדר סורלות, נראה מצוין והעלה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה את המארחים ליתרון. דייגו ריקו (66) ורוברט נבארו (81) סגרו את הסיפור, אחרי שהאורחים נשארו החל מהדקה ה-33 בעשרה שחקנים עם צהוב שני של ארמל זוהורי.

שחקן ריאל סוסיאדד אלכסנדר סורלות. רויטרס
הבטיחו עלייה לשלב הבא. אלכסנדר סורלות/רויטרס

בית ו'

לאציו - שטרום גראץ 2:2

ללאציו: צ'ירו אימובילה (45), פדרו (71). לשטרום גראץ: וויליאם בובינג (56, 83).

פיינורד - מיטיולנד 2:2

למיטיולנד: אמילאנו מרטינס (16), אריק סביאטצ'נקו (59). לפיינורד: קווינטן טימבר (34), דייויד האנצקו (49).

צפו ב-2:2 של לאציו

תקציר מהליגה האירופית: לאציו - שטרום גראץ 2:2/ספורט1

בית ז'

נאנט - פרייבורג 4:0

לפרייבורג: לוקאס קובלר (26), מיכאל גרגוריץ' (71), קווין שאדה (82), וו-יונג ז'אונג (88).

קרבאח - אולימפיאקוס 0:0

שחקני טרבזונספור. רויטרס
ניצחון מדהים של הטורקים. שחקני טרבזונספור חוגגים/רויטרס

מה קרה שם? צפו: שער עצמי נדיר ואומלל העלה את טרבזבונספור ל-0:1 על מונאקו

שער עצמי נדיר ואומלל העלה את טרבזבונספור ל-0:1 על מונאקן/ספורט1

בית ח'

טרבזונספור - מונאקו 0:4

תוצאה מטורפת בטורקיה כשטרבזונספור הביסה את הקבוצה המפוארת מהנסיכות הצרפתית. זה התחיל משער עצמי ביזארי של מלאנג סאר (44) אחרי שאלכסנדר נובל, שוער מונאקו, בעט עליו את הכדור שנכנס פנימה. במחצית השנייה ויטור הוגו (48), אניס בראדי (57) ומוחמד טרזגה (69) הרעידו את האצטדיון הביתי ועקפו את הצרפתים בדרך למקום השני בבית ח'.

פרנצווארוש - הכוכב האדום בלגרד 1:2

לפרנצווארוש: קריסטופר זאכריאסן (24), סאמי מאיי (61). לכוכב האדום: סטפן מיטרוביץ' (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully