וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאחוביץ' מתוסכל, הסגל מפולג: שחקנים רבים ביובנטוס נגד אלגרי

באיטליה פרסמו כי בעוד בודדים עדיין תומכים במאמן, הכוכבים סובלים ממערכת יחסים קרירה עימו וחלקם חושבים בעיקר על המונדיאל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

כשיובנטוס נכנסה אתמול (שלישי) לשערי האצטדיון בחיפה, היא ידעה שתוצאת המשחק עלולה לחרוץ את גורל העונה האירופית שלה. הגברת הזקנה ידעה שאם לא תנצח את מכבי חיפה, סיכויה להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות ייפגעו משמעותית, אך בכל זאת הציגה יכולת חלשה וספגה הפסד 2:0 מוצדק נגד האלופה הישראלית מצמד שערים של עומר אצילי במחצית הראשונה.

ההפסד המביך מבחינת הביאנקונרי בישראל הוא גולת הכותרת לפתיחת עונה אומללה של הקבוצה. הקבוצה מדשדשת גם בליגה האיטלקית, בה היא מדורגת במקום השמיני בלבד ורחוקה עשר נקודות מהפסגה, והדבר עורר סימני שאלה רבים בנוגע לעתידו של מסימיליאנו אלגרי. בעוד רבים טוענים כי הגיעה העת לפטר את המאמן ולזעזע את המערכת, נשיא המועדון אנדראה אניילי בינתיים עדיין עומד לצד אלגרי ומשאיר אותו בתפקיד.

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
מאמן יובנטוס, בינתיים. אלגרי/רויטרס

לא רק בתקשורת האיטלקית ובקרב האוהדים חלוקים בנוגע למאמן שהביא למועדון חמש אליפויות איטליה בקדנציה הקודמת שלו, אלא גם בתוך חדר ההלבשה עצמו יש כאלה שמתנגים להישארות המאמן. ב"לה רפובליקה" האיטלקי חשפו היום את המחנות שנוצרו בחדר ההלבשה - אלה שתומכים באלגרי ואלה שלא ממש מסתדרים איתו.

בעוד שחקנים שהתנגדו נחרצות לאלגרי, כמו כריסטיאנו רונאלדו, דניס זקאריה ומתייס דה ליכט, כבר לא נמצאים במועדון, אך בהנהלה יש מי שלא תומך במאמן הנוכחי - ובראשם סגן הנשיא ואגדת העבר של המועדון פאבל נדבד.

בגזרת השחקנים שעוד "נאמנים" לאלגרי ניתן למצוא שמות ששיחקו תחתיו גם בקדנציה הקודמת, כמו השוער וויצ'ך שצ'סני, חואן קואדרדו, מתיאה דה שיליו, מתיאה פרין, כמו גם דנילו. לחמישה מערכת יחסים טובה עם אלגרי ואין זה מקרי שדה שיליו ופרין חתמו לאחרונה על חוזים חדשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' מתוסכל, מולו שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
מתוסכל. ולאחוביץ'/מאור אלקסלסי

עם זאת, ה"תותחים הכבדים" בסגל של אלגרי אינם נמנים ברשימת התומכים. דושאן ולאחוביץ' לעתים קרובות לא מסתיר את התסכול שלו על המגרש מכך שחבריו לקבוצה מתקשים לספק לו מסירות למצבים נוחים, כפי שהיה ניתן לראות גם אתמול בחיפה.

לאנחל די מריה יש יחסים מורכבים עם אלגרי, ויש מי שטוען שהוא (כמו גם חברו לנבחרת ארגנטינה לאנדרו פארדס) מנסה רק לשמור על כשירות לקראת המונדיאל בחודש הבא. אגב, המירוץ למונדיאל נראה כמו הדבר היחיד שמעסיק גם את פול פוגבה, שנמצא במירוץ נגד הזמן כדי לעמוד לרשותה של נבחרת צרפת ולא ממהר לחזור לסגל הגברת הזקנה קודם לכן.

ב"לה רפובליקה" נטען כי גם לפדריקו קייזה הפצוע לתקופה ארוכה יש מערכת יחסים קרירה במיוחדעם המאמן, כמו גם ווסטון מקני ומנואל לוקאטלי שמתקשים להציג יכולת גבוהה והוזכרו כמועמדים לעזוב. גם שני שחקני הרכש, גלייסון ברמר ופיליפ קוסטיץ', מתקשים להסתגל לשיטת המשחק של המאמן.

כאשר נראה כי העונה האירופית של הביאנקונרי תימשך לכל היותר בליגה האירופית, אין ספק שמדובר באחת מנקודת השבר הכי גדולות שידע המועדון מאז הורדת הליגה ב-2006. כל שנותר לראות כעת הוא כמה סבלנות תהיה להנהלת המועדון עם אלגרי, האם חזרת הפצועים כמו פוגבה וקייזה תספיק כדי לשנות מסלול, והאם אלגרי עוד יוכל להרוויח מחדש את אמון השחקנים, או שמא מדובר במצב בלתי הפיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully