וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סונדגרן: "מרגיש שנקמתי בוולאחוביץ' וקוסטיץ'"

מגן מכבי חיפה התראיין בשבדיה ולא שכח את התבוסה לסרביה 4:1 לפחות כשבועיים וחצי. הוסיף: "נהנה גם מהחיים וגם מכדורגל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

אחרי הניצחון המרשים של מכבי חיפה על יובנטוס אמש (שלישי) בליגת האלופות, דניאל סונדגרן התראיין היום בשבדיה וסיפר על התחושות המצוינות אחרי המשחק.

סונדגרן ערך את ההופעה השנייה שלו בנבחרת שבדיה לפני כשבועיים וחצי, בהפסד 4:1 לסרביה בחוץ. היום הוא אמר: "בשבילי זו הייתה כמו נקמה על ההפסד עם הנבחרת כי ביובנטוס יש כמה שחקנים שניצחו אותנו, למשל ולאחוביץ' וקוסטיץ'".

השבדי סיפר: "התגובה של האוהדים הייתה הכי טובה שאפשר לתאר. אחרי ניצחון כזה אתה מלך, אבל זה יכול להשתנות באותה מהירות. בכל מקרה, ברור שניצחון כזה, על יריבה כמו יובנטוס, גורם לאווירה נפלאה".

שחקן יובנטוס אדריאן ראביו מול שחקן מכבי חיפה דניאל סונדגרן. מאור אלקסלסי
סונדגרן מול ראביו אתמול/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על מכבי חיפה ביום שאחרי הניצחון הגדול

המגן המצטיין המשיך: "בישראל אני נהנה מהכדורגל וגם מהחיים. למשפחה שלי טוב פה וכמובן שזה מקל עליי להתרכז בכדורגל. יש לנו קבוצה מצוינת, שבה כולם עובדים קשה בשביל כולם. ידעתי שמכבי חיפה קבוצה טובה, אחרת לא הייתי חותם בה, אבל לא חשבתי שזו קבוצה שאחרי ארבעה מחזורים בליגת האלופות תהיה עם מספר נקודות כמו של יובנטוס".

סונדגרן נשאל גם על השם "סונדואן" שהלבישו לו חלק מאוהדי מכבי חיפה: "אני מניח שזה רפרנס לגונדואן ממנצ'סטר סיטי. בהתחלה שמעתי את השם הזה מכמה אוהדים צעירים שהתקשו להגות את השם שלי ובהמשך זה הפך לעניין באינסטגרם. זה נחמד, אני אוהב את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully