וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך כשיר לסכנין, אוהדי מכבי תל אביב מתכוונים להחרים את המשחק

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 10:42

איביץ' צפוי לפתוח עם אותה שלישייה קדמית שהבקיעה בדרבי. במועדון כועסים על החלטת משרד הכרטיסים למכור בעצמו מחצית מהכרטיסים שהוקצו לצהובים: "נפעל לשינוי תקנוני במנהלת הליגה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

אחרי שניצחה בדרבי וטיפסה למקום הראשון, מכבי תל אביב תגיע ביום שבת למשחק חוץ קשה, נגד בני סכנין בדוחא. אוסקר גלוך שנפצע לקראת סיום הדרבי והוחלף, צפוי להיות כשיר ואף לפתוח בהרכב. המאמן ולאדן איביץ' עשוי לעשות שינויים בהרכב, אך השליישיה הקדמית אמורה להיות זהה לזו שפתחה בדרבי, עם ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ', לצידו של גלוך.

בתוך כך, אוהדי הקבוצה מתכוונים להחרים את המשחק בשבת, זאת בשל קשיים שמערים משרד הכרטיסים בסכנין בכל הנוגע למכירת הכרטיסים למשחק. הקבוצה קיבלה הקצאה של כ-1,000 כרטיסים להתמודדות, זאת לאחר שהמשטרה אישרה כניסת 5,000 צופים לאצטדיון. משרד הכרטיסים המקומי בסכנין הסכים להעביר רק 500 כרטיסים לידי הצהובים ואת ה-500 הנותרים הוא רוצה למכור בעצמו.

ארגון האוהדים "אחים לסמל", קורא לאוהדי הקבוצה להחרים כעת את המשחק וזאת בשל הרצון של המועדון לשלוט בעצמו במכירת הכרטיסים בשל שיטת ניקוד החוץ, שמעניקה קדימות לאוהדים שמגיעים באופן קבע למשחקי החוץ וכך הם זכאים לרכוש לפני אוהדים אחרים.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
יראו את המשחק בסכנין בטלוויזיה? אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

ממכבי תל אביב נמסר: "חשוב להבהיר שאין כאן שום עניין של כסף או רווחים. יש כאן עניינים של שיקולי אבטחה ושיווק ואנחנו רוצים להיות אלה שמוכרים, כנהוג בכל משחק, את הכרטיסים לאוהדים שלנו. חשוב לנו להבהיר שאין לנו דבר נגד מועדון בני סכנין שאינו קשור לעניין וחבל שמשרד הכרטיסים בסכנין מנסה לנצל את הגעתם של אוהדי מכבי תל אביב לדוחא, ולא מעביר אלינו את המכירה כנהוג בשאר האצטדיונים".

עוד נמסר מהמועדון כי: "זו לא הפעם הראשונה שמשרד כרטיסים זה נוהג כך, דבר שאינו מקובל עלינו. לכן, קיבל המועדון את ההחלטה למשוךאת הכרטיסים למכירה ויפעל על מנת לפעול לשינוי תקנוני בדירקטוריון מנהלת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully