וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו רגלנד אחרי ההצגה: "המשחקים הצמודים האלה בונים את האופי שלנו"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 8:10

רכז הפועל חולון כיכב ב-83:88 על אוסטנד עם 31 נקודות, 13 אסיסטים ומדד 43. גיא גודס: "אם שון דאוסון וקני קאדג'י לא ימצאו את עצמם, עלולות להיות לנו בעיות"

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

אולי הדבר הכי מדהים בתצוגה הסטטיסטית הפנומנלית שהפגין אמש (שלישי) ג'ו רגלנד הוא שאת שיא האסיסטים העונתי בליגת האלופות הוא לא הצליח לנפץ. והעונה הזאת, חשוב להזכיר, נפתחה בסך הכל בשבוע שעבר. אבל 13 האסיסטים של כוכב הפועל חולון הצטרפו בסך הכל לעוד 13 אסיסטים שנקבעו במחזור הקודם. וגם להם, איך לא, אחראי אחד בשם ג'ו רגלנד.

31 נקודות קלע הרכז האמריקאי. הוא פגע ב-6 מ-11 לשלוש, וסיים עם מדד 43 - שהציב אותו במקום הרביעי בשש עונות קיומו של המפעל. אלופת המדינה טיפסה למאזן 0:2, אחרי ניצחון דרמטי נוסף, 83:88 על פילו אוסטנד. בעוד שבועיים היא תצא לאיסטנבול לתחילתו של קרב ראש בראש עם גלאטסראיי על המקום הראשון שמעניק כרטיס אוטומטי לטופ 16.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. דני מרון
סחב את חולון על גבו. ג'ו רגלנד/דני מרון

אלופת בלגיה הופיעה ללא שניים משחקניה המרכזיים ביותר, דושאן ג'ורג'ביץ' ופייר אנטואן ז'ילה, אבל צעדה ביתרון במשך רוב שלבי המשחק. למרות זאת היא עומדת במאזן 2:0. "הם הופיעו כאילו אין להם מה להפסיד ונלחמו היטב", החמיא ה-MVP רגלנד. "אנחנו צריכים להמשיך לצמוח ולמצוא דרכים לנצח, כמו שעשינו הפעם. גם בעונה שעברה היו לנו הרבה משחקים צמודים, וזה בונה אותנו ואת האופי שלנו. במשחק הקודם לקחתי רק תשע זריקות, לא היו זקוקים לי. אריק גרין, מרווין ג'ונס וכריס ג'ונסון עשו את העבודה. הפעם זרקתי יותר, אבל אני קודם כל צריך לנהל את המשחק כרכז בשביל המאמן".

המאמן גיא גודס: "ידענו שאוסטנד מגיעה ללא שני השחקנים המרכזיים שלה, והיינו רגועים ונינוחים מדי באימון. אתה לא יכול להרשות את זה לעצמך בליגת האלופות, וקיבלנו דוגמה לכך. הכל הלך לנו קשה, אבל בסוף מצאנו את הדרך לנצח בנסיבות האלה, וזה חשוב.

"אנחנו עדיין צריכים למצוא את הקצב שלנו כקבוצה. יש כאלה שעשו זאת ויש כאלה שזקוקים לעוד זמן. אני נצמד כרגע להרכבים שמרגישים נוח זה עם זה, אבל נצטרך עוד שחקנים. אתה טוב כמו שחקני הספסל שלך, וברגע ששחקנים כמו שון דאוסון וקני קאדג'י עוד לא מוצאים את עצמם, עלולות להיות לנו בעיות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully