וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין מגבה את סימונס: "הוא צריך זמן, אנחנו מאמינים בו"

נאש ודוראנט סומכים על האוסטרלי. לאמלו בול יחמיץ את פתיחת העונה, הארדן: "אנשים לא מכירים אותי, שיגידו מה שהם רוצים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 12.10/ספורט1

אין ספק שסימן השאלה בעונה של ברוקלין הוא בן סימונס. הפורוורד האוסטרלי, שלא שיחק כשנה בשל פציעה בגב ובעיות אישיות, נכנס בשבועות האחרונים לעניינים ויעמוד סוף סוף לרשות סטיב נאש עם פתיחת עונת 2022/23. "נהיה סבלניים איתו, כי הוא שחקן ייחודי, מוכשר בצורה רגילה, אבל הוא לא יהיה בשיאו בטווח הקרוב", הודה המאמן. "הוא יצטרך להמשיך לעבוד לאורך תקופה מסוימת ולקבל בחזרה את הביטחון, הקצב והטיימינג שלו".

בינתיים, הספיק סימונס לשחק 44 דקות בשני משחקי ההכנה הראשונים של הנטס, ולרשום 10 נקודות, 14 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-8 איבודים. אך בדומה לרוב הקריירה שלו, הוא שוב ממעט לזרוק מהשדה - תשע זריקות בלבד היו לו עד כה, והוא שוב מסרב לזרוק מרחוק. את שתי זריקות העונשין שלקח, החטיא גם כן.

הנטס יקוו ליכולות קליעה קצת יותר טובות מאלה:

"הוא לא שיחק זמן רב", אמר נאש. "הוא מתאושש מניתוח בגב, אז תהיה תקופה של היסוס וביטחון שצריך לחזור אליו. זה נכון גם לכולנו. העניין הוא שאנחנו סומכים עליו, אנחנו מאמינים בו וחושבים שתהיה לו השפעה ענקית. ניתן לו זמן, נהיה סבלניים איתו ונקווה שזה יקרה מהר, אבל גם אם לא, נעבוד ביחד איתו".

גם קווין דוראנט מאמין בחברו. כשנשאל מה אפשר לעשתו כדי לבנות מחדש את הביטחון של סימונס, השיב: "פשוט לסומך עליו, למסור לו כשהוא פנוי, להגיד לו להיות אגרסיבי. אני לא עושה יותר מדי, אני לא כאן כדי להיות בייביסיטר. בן יודע מתי הוא צריך להיות אגרסיבי, למי אכפת אם הוא קולע או מחטיא? פשוט תהיה אגרסיבי. הוא יכול להגיד לי את אותו הדבר בחזרה, אנחנו כל הזמן ניזונים אחד מהאנרגיה של השני".

כוכב הנטס הוסיף ואמר: "אני, קיירי וקאם תומאס כל הזמן אומרים אחד לשני לנסות לקלוע, זה שם המשחק. כשבן אגרסיבי ודוהר במורד הפרקט ושם את הכדור בטבעת, זה לטובת כולם. אני לא צריך להגיד לו את זה בכל יום, הוא יודע זאת לבד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני ברוקלין נטס קווין דוראנט, בן סימונס. Sarah Stier, GettyImages
סומך על חברו. דוראנט וסימונס/GettyImages, Sarah Stier

* ג'יימס הארדן התייחס לקיצוץ בחוזהו בפילדלפיה, שיאפשר לו להיות שחקן חופשי בקיץ הבא: "זו הייתה ההחלטה הנכונה לא רק עבורי, אלא גם עבור המועדון, זה מאפשר לנו למצוא את החתיכות הנכונות בפאזל. אנשים לא באמת מכירים אותי, אז הם יכולים להגיד מה שהם רוצים, לי זה לא איכפת".

* לאמלו בול יחמיץ את פתיחת העונה בשל נקע בקרסול. כוכב שארלוט עבר MRI, תקופת ההיעדרות המדויקת טרם נקבעה. "ההורנטס נשמו לרווחה", טען העיתונאי שאמס צ'רניה. "הם חששו שמא הפציעה חמורה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully