וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "אצילי עשה מאיתנו צחוק". רבאנלי: "יום שחור בהיסטוריה"

שחקן העבר האגדי שיבח את שחקן מכבי חיפה וביקר את אלגרי, גם קאפלו קטל, העיתונאים צחקו ובספרד נזכרו ב"פלופ מגרנאדה" שהפך לכוכב: "זה מה שכל כך יפה בכדורגל". ומה אמרו על ג'וש כהן?

קליפ סיכום היום בספורט, 12.10/ספורט1

הניצחון הסנסציוני של מכבי חיפה על יובנטוס הפך לשיחת היום באיטליה, וגם בבוקר שאחרי המשחק בארץ המגף ממשיכים לקטול את הקבוצה הנרפית של מסימיליאנו אלגרי. חיפה ניצחה 0:2 מצמד של עומר אצילי, והעמיקה את המשבר של הגברת הזקנה - אולי בדרך לפיטורים של המאמן, שעשוי להפוך לרביעי שמסיים את תפקידו אחרי מפגש עם הקבוצה של ברק בכר.

אגדות יובה לא ריחמו על אלגרי והשחקנים. אלסנדרו דל פיירו ששימש כפרשן הטלוויזיה האיטלקית הטיח: "יובה לא הגיעה למשחק. חסרה לו אגרסיביות, והיא הגיעה שנייה לכל כדור. עומר אצילי עשה ממנה צחוק במחצית הראשונה, והתגובה במחצית השנייה לא הספיקה. ראינו היום קבוצה שטועה בדברים הכי פשוטים, יש לה בעיה פסיכולוגית ופיזית שחייבים לפתור במהירות".

בספרד נזכרו ב"פלופ" אצילי: "הוא היה אחד מאלף שחקני הרכש הנשכחים של גרנאדה. היום הוא ניצח את יובנטוס"

"מכבי חיפה ניצחה מצמד של אצילי, שחקן שגירד בקושי 10 הופעות בגרנאדה. זה מה שכ"כ יפה בכדורגל"

המשחק של אצילי במספרים

גם פאביו קאפלו לא חסך בביקורת. "ראיתי קבוצה חסרת אופי וחסרת אנרגיות, כזו שנראתה כאילו לא באה לשחק. חיפה הייתה ראשונה לכל כדור, וההגנה לא הייתה זהירה. בהתקפה כל שחקן שיחק לעצמו, ודושאן ולאחוביץ' נראה מבודד. היו המון חורים גם בקישור. בקיצור, היה בלגן אטומי מצד יובה על המגרש".

חלוץ העבר פבריציו רבאנלי אמר: "אחרי שצפיתי במשחק הזה, אין לי ספק שהחיבור אין אלגרי לשחקנים כבר לא קיים. ההפסד הזה ייזכר כיום עצוב ושחור בהיסטוריה של יובה. זה היה משחק מדכא ביותר".

העיתונאי קרלו אלבינו, אוהד נאפולי מושבע, השתעשע על חשבון יובנטוס והעלה תמונה של הנוף בעיר חיפה לצד הכיתוב: "לפעמים עדיף לא לדבר על כדורגל, אלא על גאוגרפיה. תנחשו באיזו עיר יובנטוס הפסידה הערב".

בארצות הברית התגאו בג'וש כהן: "סיפור כדורגל מדהים"

ב"לה רפובליקה" חילקו ציונים לשחקני מכבי חיפה ושיבחו יותר מכולם את עומר אצילי שקיבל ציון 8 ("האיש וההצגה", כתבו עליו), פייר קורנו ועלי מוחמד שקיבלו 7.5, וגם ברק בכר שקיבל 7.5 ונכתב אודותיו: "יש לו קבוצה, והוא יודע איך לאמן אותה".

ב"גול איטליה" בחרו את עומר אציל לשחקן המצטיין, וכתבו: "בגיל 29, הוא סידר לעצמו ערב שיהפוך לבלתי נשכח גם עבור מכבי חיפה וגם עבור יובנטוס. הוא כבש צמד מצוין, והטריד שוב ושוב את ההגנה".

גם באתר "קאלציו מרקאטו" היללו את אצילי והעניקו לו ציון 8: "אחרי שפגע פעמיים בקורה במשחק בטורינו, הפעם הוא נראה כמו תופעה. הנוכחות שלו היממה את שחקני יובנטוס". ג'וש כהן, פייר קורנו ("מסוכן בכל נגיעה בכדור"), נטע לביא ("נראה כמו ענק מול הגמדים של יובנטוס"), צ'ארון שרי ("בעיה שאין לה פתרון") ודין דוד קיבלו ציון 7.5. על ברק בכר שקיבל ציון 8 כתבו: "מנקודת המבט שלו, זה היה מאסטרפיס שהוא לא ישכח לעולם".

פרשן הטלוויזיה הוותיק אנריקו וריאלה צייץ: "יובה נראית כמו אסון. אפילו מכבי חיפה הצנועה הצליחה להשתעשע בה, ולשים סוף לרצף של 9 הפסדים רצופים בליגת האלופות".

כתב רשת "CBS" בן ג'ייקובס כתב: "אין ספק שאלגרי לא יכול לשרוד אחרי הפסד כזה. ברור שהוא איבד את חדר ההלבשה", וגם הפרשן מתאו בונטי כתב: "זה חייב להיות הסוף של אלגרי, פשוט חייב", והוסיף: "מול הגרסה הזאת של יובנטוס, עומר אצילי נראה כמו ליאו מסי וצ'ארון שרי הופך לפטריק ויירה בשיאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully