וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מתרגש בשביל המועדון, זה צעד ראשון במסע"

11.10.2022 / 22:46

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה לאחר הניצחון של קבוצתו 59:76 על לונדון ליונס: "גאה בשחקנים על המאמץ, ג'ייקובן הביא הרבה ניסיון". קסביאר מנפורד: "יש לנו מטרה לזכות ביורוקאפ"

תקציר: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 59:76/ספורט1

הפועל תל אביב חזרה לאירופה עם ניצחון חשוב בפתיחת היורוקאפ 59:76 על לונדון ליינוס. האדומים הובילו לאורך כל המשחק ושמרו ברובו על יתרון דו ספרתי בעיקר בזכות משחק נהדר של של ג'ייקובן בראון שקלע 19 נקודות וחילק שישה אסיסטים. קבוצתו של דני פרנקו תפגוש בשבוע הבא (19.10) את פריז שניצחו גם הפעם בפתיחה 75:90 את טורק טלקום, במסגרת המחזור השני של המפעל האירופי.

שחקן נוסף שהיה לו ערב נהדר הוא קסביאר מנפורד שקלע 11 נקודות וקטף ארבעה ריבאונדים: "זאת השנה הראשונה שלנו ביורוקאפ ואני שמח שהצלחנו להשיג ניצחון במשחק הראשון. יש לנו הרבה שחקנים שיכולים לקלוע, זה מה שהופך את הקבוצה שלנו לכזאת טובה, זה עזר לנו מאוד הערב. הקהל שלנו בא עם אנרגיות נהדרות בכל שבוע, זה הקהל הכי טוב שנפגשתי בו באירופה. אני לא רוצה לשים יותר מדי ציפיות על הקבוצה שלנו, יש לנו קבוצה נהדרת, יש לנו מחשבה אחת פה לכולם והיא לזכות ביורוקאפ, זאת המטרה שלנו".

מאמן הקבוצה הישראלית, דני פרנקו, סיכם את ההופעה של שחקניו: "מתרגש בשביל המועדון, להשיג את הניצחון. היו לנו הרבה ציפיות וחששות לפני המשחק, אבל לנצח מול האווירה הזאת זה משהו שחלמנו עליו. אני גאה בשחקנים על המאמץ, זה צעד ראשון במסע ארוך. זה שלב מוקדם יחסית של העונה, במשחקים נגד הרצליה, ירושלים וגלבוע עשינו עבודה לא טובה בריבאונד, היה לי די ברור שיהיה לנו לא פשוט להוציא לפועל בצבע נגדם, בגלל האורך שלהם. הצד ההגנתי היה מאוד חשוב. זה היה פעם ראשונה עם כל הסגל, יש שחקנים שעוד לא לגמרי בקצב שלנו, צריכים להיכנס לעניינים. היה ברור שהמשחק שלנו לא יזרום חלק. שמח שקיבלנו רק 21 נקודות במחצית השנייה, משחק שיעזור לנו לנצח אם נמשיך ככה שוב".

שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון. קובי אליהו
הופעה אדירה נוספת שלו. ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

פרנקו התייחס לעוד ערב נפלא של ג'ייקובן בראון: "ג'ייקובן מאוד חשובה לו העונה, חשוב לו שהקבוצה תצליח. הוא רוצה לקחת מנהיגות, השחקנים הולכים איתו. הוא הביא את הניסיון שלו בתחילת המשחק, את הרעב שהצטבר אצלנו בתחילת המפעל, המשחק הראשון בבית. בהרבה מקרים הוא נותן למשחק לעבור לידו ולוקח פיקוד מאוחר יותר. אני לא צריך להכביר מילים עליו, אנחנו צריכים אותו בריא וטוב, צריכים את כולם מחוברים. יש לנו עוד דרך לעשות".

מאמן האדומים דיבר על חלוקת הדקות בין הזרים לישראלים במהלך המשחק: "לא עושה את ההפרדה בין ישראלים לזרים. יש לנו ישראלים מצוינים, חלקם היום אפילו לא שיחקו הרבה דקות, יכול להיות שישחקו להבא יותר, אני לא מסתכל על זה. הישראלים שעולים בהפועל תל אביב, בכל הרכב שמשחקים, אני לא מסתכל על הדרכון שלהם. בליגה זה נושא אחר, איך נשאיר את כולם בקצב ומתקדמים ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב ג'ייקובן בראון לצד אקסבייר מנפורד. קובי אליהו
"המטרה היא לזכות ביורוקאפ". קסביאר מנפורד/קובי אליהו

ריאן שמידט, מאמן לונדון ליונס, הביע את אכזבתו בסיום: "משחק לא טוב שלנו, איבדנו את סם אחרי 5 דקות של המשחק, זו מכה כואבת בכל הנוגע להתקפה, היו חלקים במשחק מהרבע השני ועד הסיום שעשינו עבודה טובה, אבל בכל פעם שהורדנו ל-11 הם קלעו וברחו. קשה לרדוף אחריהם. כולם יודעים שסם דקר הוא השחקן המשמעותי שלנו בהתקפה ,קלענו ב-15 אחוז לשלוש, הוא שחקן שיכול ליצור לעצמו את הזריקות, כשאתה לא קולע טוב מבחוץ, אז זה שהוא לא שיחק פוגע בנו".

שמידט הוסיף ופירגן לשחקני הפועל תל אביב: "ניסינו ללכת פנימה בהתחלה, לשלוט בקצב, זה לא הצליח לנו, אבל הגענו לזריקות טובות, היינו צריכים להניע את הכדור, צריכים לתת להפועל קרדיט הם עשו עבודה טובה. שחקנים כמו ג'ייקובן בראון, מנפורד וג'ורדן מקריי הם שחקנים שיודעים ליצור, עשינו עבודה לא מספיק טובה על בראון במחצית הראשונה, במחצית השנייה השתפרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully