וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הקבוצה הזו יכולה לעשות הכל". אצילי: "חלומות מתגשמים"

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 0:38

הירוקים לא מעכלים את ה-0:2 על יובנטוס. המאמן: "המציאות שלנו היא משהו מיוחד". הכוכב: "לא מתאים לאירופה? לא מתייחס לביקורות". לביא: "נכנסנו להיסטוריה של המועדון". שרי: "מקווה שנשיג את המקום השלישי". ג'וש כהן: "די מטורף שניצחנו אותם"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

מכבי חיפה השלימה הערב (שלישי) הישג ענק, כשניצחה בביתה 0:2 את יובנטוס במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות. הירוקים חגגו ניצחון ראשון במפעל הגדול מכולם מאז אוקטובר 2002, צברו נקודות ראשונות בקמפיין וכעת הם עוד יכולים לחלום על המקום השלישי בבית. גם אם יסיימו בסופו של דבר במקום האחרון, את הערב הזה אף אחד לא יוכל לקחת מהם. עומר אצילי ניצח על הקונצרט עם צמד (7, 42), השכיח את הכשלונות האחרונים בליגה, וכעת יוצאת ליגת האלופות לפגרה קצרה. כשתשוב, ב-25 באוקטובר, תתארח האלופה הישראלית אצל פריז סן ז'רמן.

"בשבת הפסדנו ריינה והיום ניצחנו את יובנטוס - המציאות שלנו היא משהו מיוחד", התמוגג ברק בכר. "אנחנו מאוד שמחים מהניצחון, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציות כי ההפסדים בליגה עדיין יושבים לי בראש". על המערך שפתח איתו אמר: "אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו בכל מקום ובכל מגרש. שיחקנו כדי לנצח וידענו שזה כרוך בסיכון כי פגשנו קבוצה מאוד איכותית, אבל כשאתה עושה את הדברים במשך 90 דקות עם כמעט אפס טעויות, אפשר לנצח. את האיכות יש לנו".

המאמן נשאל האם המקום השלישי בהישג יד: "זו עובדה שהמאבק פתוח כי אנחנו עם שלוש נקודות. אנחנו מאמינים שהכל אפשרי, הקבוצה הזו יכולה לעשות הכל". על כוכב המשחק עומר אצילי: "בשבוע שעבר הוא פספס, אבל הוא עבד קשה ומגיע לו. היום הכדורים התלבשו כמו שהוא אוהב ויודע ואני שמח בשבילו, הוא רצה את זה מאוד". בכר נשאל איך ירגיש אם יגרום לפיטורי מסימילאנו אלגרי והשיב: "זה פחות מעניין אותי. זה לא נעים לפטר מאמנים, הם קולגות. אני מעדיף להתמקד בחבר'ה שלי שעשו ניצחון היסטורי עם אולי המחצית הכי גדולה שהייתה. אני רוצה עכשיו להתאושש יום-יומיים ולהתכונן ליום שני נגד חדרה".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר חוגג. מאור אלקסלסי
איזה ערב חלומי. בכר והצוות שלו/מאור אלקסלסי

גיבור המשחק עומר אצילי הוסיף: "אמרתי לאשתי אתמול בלילה, 'איך בא לי להביא לילד את הגביע הזה'. זה לא נראה מציאותי, אבל חלומות מתגשמים", סיכם עומר אצילי את הערב החגיגי. "אני שמח מאוד שעזרתי לקבוצה, כבשתי שני שערים חשובים מאוד. אומרים שאני לא מתאים לאירופה? אני לא מתייחס לביקורות. אם אני יכול לתת גולים בליגה, אני יכול לתת גולים גם באירופה. אני שמח שעשיתי את זה היום. בהתחלה לא באמת האמנו שאנחנו יכולים לעשות משהו, אבל ככל שאנחנו משחקים אנחנו מקבלים ביטחון ומאמינים. הלוואי שנעשה את זה. אין על האצטדיון הזה בעולם. תמיד אני אומר את זה לשחקנים. הכי כיף בעולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם גביע השחקן המצטיין. מאור אלקסלסי
חלם על הגביע, וקיבל אותו. אצילי עם תואר המצטיין/מאור אלקסלסי

צ'ארון שרי הנהדר סיכם ואמר: "אני חושב שהמחצית הראשונה היתה מדהימה, שיחקנו כדורגל מצוין וידענו מה לעשות - אחד המשחקים הכי גדולים של מכבי חיפה ועשינו היסטוריה". כשנשאל האם אפשר לעבור שלב, אמר: "למה לא? אנחנו צריכים להמשיך ליהנות ולשחק ככה, בתקווה שנוכל להשיג את המקום השלישי". לגבי מחשבות על פרישה במכבי חיפה: "בחודש ינואר אני שחקן חופשי ואנחנו נראה".

נטע לביא הוסיף: "אנחנו עובדים מאוד קשה כדי לעשות את זה והאמנו בחדר ההלבשה שזה אפשרי, אז אני מאוד שמח שזה קרה היום. אני חושב שלא גנבו את הניצחון, שיחקנו וטוב מאוד ובאנו מאוד נחושים לעומת ההפסד נגד בני ריינה. היום נראינו קבוצה מאוד טובה ומאומנת וכל הזמן אמרנו שאנחנו רוצים גם לקחת נקודות, ולשמחתי נכנסנו היום להיסטוריה של המועדון".

הקפטן נשאל האם זה מהניצחונות הגדולים בהיסטוריה של מכבי חיפה והשיב: "יש מומחים יותר גדולים מאיתנו, אבל ניצחנו את יובנטוס בהרכב הראשון שלה. לדעתי זה אחד הגדולים, אבל יש מי שיחליטו. שיחקנו כולנו טוב, היה פה מאמץ אדיר של כולם ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאה. אנחנו מרגישים פה את האווירה, הם נותנים לנו המון ביטחון ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאות".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
חגיגות גדולות על כר הדשא/מאור אלקסלסי

ג'וש כהן ששמר על רשת נקייה: "קודם כל ניצחנו, השער הנקי זה חלק קטן. שוער צריך כל הזמן להיות מרוכז ולפעמים זה קשה, אז נשארתי חזק והיה לי המון ביטחון. אני לא יודע אם זה ניצחון היסטורי, כולם מדברים על ה-0:3 על מנצ'סטר יונייטד, אבל אני חושב שזה ניצחון שכולם יזכרו וזה מאוד מיוחד. כולם מאוד מתרגשים מהניצחון והייתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה. זה די משוגע לחשוב שניצחנו את יובנטוס. מה הצעד הבא? אנחנו רק צריכים להמשיך לשחק טוב, היום נראינו מצוין וזה מה שעלינו להמשיך לעשות וגם להשתפר".

שון גולדברג: "זה חלום גדול שמתגשם, זו הרגשה מדהימה. זה כיף גדול, היתה לחימה של כל הקבוצה, מהשחקן הראשון בהתקפה ועד האחרון בהגנה. לא סתם שמרנו על שער נקי. היה משחק טוב שלנו, תיאום מושלם, הגובה לא קובע - הוכחתי את זה הרבה פעמים. יש פה חבורה של גברים. אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח, שאפו לכולם. זו עוד חותמת בספר ארוך ארוך של ברק בכר, אנחנו גאים להיות חלק ממכבי חיפה. אנחנו לא קופצים מעל הפופיק, אבל תמיד רוצים לנצח. אני מקווה שנמשיך לעשות נקודות, אבל עשינו כאן משהו ענק ונרצה ליהנות ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully