וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם ביובנטוס, הנשיא הצהיר: "בושה וחרפה, אך אלגרי יישאר המאמן"

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 23:04

אניילי גיבה את מאמנו גם אחרי מכבי חיפה, אך הודה: "אני זועם". אלגרי: "לא אתפטר". דנילו: "צריכים להתבייש בעצמנו"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

יובנטוס צנחה הערב (שלישי) לשפל חדש, כשהפסידה בחיפה 2:0 למכבי חיפה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות, וכעת השמועות לגבי עתידו של מסימיליאנו אלגרי חוזרות - ובגדול. "מסימיליאנו הוא המאמן הראשי שלנו, וכך יישאר", הדגיש הנשיא אנדראה אניילי מספר דקות לאחר שריקת הסיום. "זו בושה וחרפה, אני זועם, אבל במצב הזה אי אפשר להאשים רק אדם אחד. זו כל הקבוצה. יש פה בערך 80-90 אנשים שצריכים למצוא שוב את הזהות שלהם. זהו לילה קשה בתקופה קשה, אחת הכי קשות שהיה לנו, וזה הזמן לקחת אחריות".

הנשיא הוסיף ואמר: "זה מביש, אנחנו מתנצלים בפני האוהדים שלנו, אבל אלגרי המאמן והוא יישאר המאמן. זו לא אשמת המאמן שלא עשינו אפילו תאקל אחד טוב היום. יובנטוס תמיד החליטה לגבי המאמנים שלה בסוף השנה, אני לא אוהב לפטר מאמנים באמצע העונה וכך נמשיך לפעול".

אלגרי עצמו הבהיר: "אני לא הולך להתפטר, בשום אופן, יש לנו אתגר גדול שרק הופך קשה יותר. קשה להסביר מה קרה פה, אולי צריך לשתוק. לא הופענו למבחן הזה. אנחנו משחקים יותר מדי לבד. אניילי צדק, זו היתה אחת המחציות הראשונות הכי גרועות שלנו. צריך להסתכל אחד לשני בעיניים, כי אסור שהדבר הזה יקרה שוב. יש לנו שלושה ימים להתכונן לדרבי, וצריך לעשות זאת יחדיו. זו לא בעיה טכנית או טקטית, לקבוצה הזו חסר לב ותשוקה".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
הלחץ עולה ועולה. אלגרי/רויטרס

גם חואן קואדרדו הגן על המאמן שלו: "לצערי, הדברים הללו קורים בכדורגל, אנחנו צריכים לצאת מזה כמה שיותר מהר. יש חשש שנעוף מליגת האלופות, אבל נוכל לצאת מהמצב הזה אם נהיה מאוחדים. כל עוד יש סיכוי, נמשיך להאמין עד הסוף ולתת 100 אחוז. המאמן עושה הכל כדי להחזיר אותנו למסלול, אנחנו קבוצה וזו יותר אשמת השחקנים. צריך לתת יותר, גם השחקנים המנוסים, ולהאמין בעצמנו יותר".

דנילו הוסיף: "אנחנו פשוט לא ברמה של יובנטוס, אנחנו צריכים להתבייש בעצמנו. זה מדהים בעיני ששחקן של יובה יכול להיות לחוץ. כשקשה לנו אנחנו פשוט מתחבאים, מפסיקים לשחק ומתחילים לשלוח כדורים ארוכים. אני לא מסכים עם הגישה הזאת. אכזבנו את האוהדים, צריך לנתח יחד מה לא עובד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן יובנטוס אנחל די מריה. JACK GUEZ / AFP, GettyImages
רק בריאות. די מריה/GettyImages, JACK GUEZ / AFP

אם זה לא מספיק, הרי שבדקה ה-24, כשאנחל די מריה תפס את ירכו הימנית, סימן לספסל שאינו יכול להמשיך, והוחלף בארקדיוש מיליק. הקשר בן ה-34 שהצטיין במפגש הקודם בין הקבוצות בשבוע שעבר בטורינו צלע לספסל ומדובר, כמובן, בחדשות רעות מאוד גם עבור נבחרת ארגנטינה. חמישה שבועות נותרו עד משחק הפתיחה של האלביסלסטה במונדיאל, מול ערב הסעודית, וכרגע מצבו של די מריה לא ברור. נזכיר שגם פאולו דיבאלה נמצא בספק גדול לגביע העולמי, לאחר שנפצע במשחקה של רומא ביום ראשון. די מריה כבר סבל העונה משתי פציעות שריר (בבטן), שגרמו לו להחמיץ שבעה משחקים במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully