וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי "תופעה", לביא "נראה כמו ענק", בכר עם "מאסטרפיס": התגובות באיטליה

גיבורי הניצחון של מכבי חיפה קיבלו ציונים גבוהים ומחמאות בארץ המגף. אחד הפרשנים כתב: "יובה גרמה לאצילי להיראות כמו מסי ולשרי להידמות לויירה". ולמה בכר הושווה ללותר מתאוס?

עומר אצילי עלה בשבוע שעבר מהספסל של מכבי חיפה וזכה לשבחים על יכולתו בהפסד 3:1 ליובנטוס. הערב (שלישי) הוא כבר פתח בהרכב של ברק בכר, הפעם השלים צמד עוד לפני המחצית אחרי שבטורינו הוא וחבריו פגשו שוב ושוב את קורות השער והוביל את מכבי חיפה לניצחון 0:2 נדיר על הגברת הזקנה. ברשת וגם בתקשורת האיטלקית כלל לא הופתעו מההצגה של אצילי והירוקים - אבל כן נותרו בהלם מאיך שנראתה יובנטוס.

ב"לה רפובליקה" חילקו ציונים לשחקני מכבי חיפה ושיבחו יותר מכולם את עומר אצילי שקיבל ציון 8 ("האיש וההצגה", כתבו עליו), פייר קורנו ועלי מוחמד שקיבלו 7.5, וגם ברק בכר שקיבל 7.5 ונכתב אודותיו: "יש לו קבוצה, והוא יודע איך לאמן אותה".

ב"גול איטליה" בחרו את עומר אציל לשחקן המצטיין, וכתבו: "בגיל 29, הוא סידר לעצמו ערב שיהפוך לבלתי נשכח גם עבור מכבי חיפה וגם עבור יובנטוס. הוא כבש צמד מצוין, והטריד שוב ושוב את ההגנה".

גם באתר "קאלציו מרקאטו" היללו את אצילי והעניקו לו ציון 8: "אחרי שפגע פעמיים בקורה במשחק בטורינו, הפעם הוא נראה כמו תופעה. הנוכחות שלו היממה את שחקני יובנטוס". ג'וש כהן, פייר קורנו ("מסוכן בכל נגיעה בכדור"), נטע לביא ("נראה כמו ענק מול הגמדים של יובנטוס"), צ'ארון שרי ("בעיה שאין לה פתרון") ודין דוד קיבלו ציון 7.5. על ברק בכר שקיבל ציון 8 כתבו: "מנקודת המבט שלו, זה היה מאסטרפיס שהוא לא ישכח לעולם".


באתר "פוטבול איטליה" נכתב מיד אחרי השער הראשון של אצילי: "הוא היה מסוכן מאוד במשחק בטורינו, אז לא צריכים להיות מופתעים שהוא כל כך משפיע על המשחק בחיפה". לאחר מכן הוסיפו כשכבש את השני: "מגיע לו הצמד, הוא ראוי אפילו ליותר. יובנטוס הושפלה בחיפה ולאלגרי אין יותר איפה להתחבא".

גם גולשי האתר האיטלקי, בצ'אט לייב עוד במהלך המשחק, כתבו: "יובנטוס קבוצה גמורה, פתטית לגמרי. זה מרגיש בינתיים כמו משחק אימון שבו יובנטוס לא קיימת, זה קצב של 0:4 או 0:5 לחיפה. הסיומת של אצילי בשער השני יוצאת מהכלל".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי חוגג. מאור אלקסלסי
גם אוהדי גרנאדה נזכרו בו. אצילי חוגג/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה פתחה את המשחק בסערה וגם פרנזי פיירו וצ'ארון שרי היו קרובים במחצית הראשונה להכניע את השוער וויצ'ך שצ'סני, עליו נכתב כי יכול היה למנוע את השער והיו מי שביקרו את מסימיליאנו אלגרי על כך שלא פתח עם מתייה פרין.

גם ב-GIFN עקצו את שחקני יובה: "אדריאן ראביו דיבר אתמול על כך שהוא רוצה להנהיג את יובנטוס, אבל הוא זה שאיפשר לאצילי להישאר חופשי בכל ההתקפה שהובילה לשער". ב"טוטוספורט" נכתב ש"יובנטוס בהלם בחיפה" וב"קוריירה דלו ספורט" ציינו ש"אצילי הצליח להפתיע את שצ'סני וקירב את יובנטוס להדחה מליגת האלופות". אגב, אצילי גם קבע שלראשונה זה תשע שנים יובנטוס סופגת בשישה משחקים רצופים באירופה.

יש מי שברק בכר הזכיר לו את לותר מתאוס

פרשן הטלוויזיה הוותיק אנריקו וריאלה צייץ: "יובה נראית כמו אסון. אפילו מכבי חיפה הצנועה הצליחה להשתעשע בה, ולשים סוף לרצף של 9 הפסדים רצופים בליגת האלופות".

כתב רשת "CBS" בן ג'ייקובס כתב: "אין ספק שאלגרי לא יכול לשרוד אחרי הפסד כזה. ברור שהוא איבד את חדר ההלבשה", וגם הפרשן מתאו בונטי כתב: "זה חייב להיות הסוף של אלגרי, פשוט חייב", והוסיף: "מול הגרסה הזאת של יובנטוס, עומר אצילי נראה כמו ליאו מסי וצ'ארון שרי הופך לפטריק ויירה בשיאו".

ברשתות החברתיות כמו הטוויטר, מרבית הציוצים עסקו באופן צפוי בכך שיובנטוס הצליחה להסתבך מול אלופת ישראל: "אצילי (29) ושרי (34) נראים כמו קרלוס טבס ופול פוגבה בימי השיא. הם לא מתקשים מול לאנדרו פארדס וראביו. לא יודע אם לצחוק או לבכות", כתב אחד הצייצנים.

צייצנים בספרד גם נזכרו בכך שאצילי שיחק בגרנאדה ב-2016/17: "הוא הגיע בקיץ שבו עשינו מהפכה ועזב תוך שנה. עכשיו הוא כובש בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully