וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לקבוצת הנוער של מכבי חיפה, 3:1 ליובנטוס

ינאי דיסטלפלד כבש בדקות הפתיחה, אבל האיטלקים השוו בתחילת המחצית השנייה וכבשו שני שערים בתוספת הזמן של המשחק

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

קבוצת הנוער של מכבי חיפה הפסידה היום (שלישי) 3:1 בבית לקבוצת הנוער של יובנטוס בליגת האלופות, מה שמרחיק אותה באופן משמעותי מהמקום השני שמוליך לפלייאוף. ינאי דיסטלפלד העלה את הירוקים ליתרון מוקדם בדקה החמישית, אבל לורנצו אנגלה שכבש גם במשחק בין הקבוצות בשבוע שעבר, איזן בדקה ה-49.

כשנראה היה שהקבוצות יחלקו את הנקודות, החלוץ תומאסו מאנצ'יני העלה את יובה ל-1:2 בדקה ה-92. ליסב עיסאת ממכבי חיפה הורחק שתי דקות לאחר מכן בכרטיס צהוב שני ובדקה ה-96 הבלם ההולנדי דין האוסן כבש בפנדל וקבע את תוצאת הסיום: 1:3.

מכבי חיפה הגיעה למשחק אחרי ניצחון מפתיע על אלופת העונה שעברה, בנפיקה, אבל בשני המשחקים הבאים הפסידה 5:0 לפריז סן ז'רמן בבית וליובנטוס 3:1 בחוץ. בעקבות ההפסד קבוצתו של מסאי דגו מדורגת במקום השלישי עם 3 נקודות, 4 פחות מיובנטוס. לירוקים נותרו שני משחקים: נגד פריז בחוץ ומול בנפיקה בבית.

שחקן קבוצת הנוער של מכבי חיפה, ליאם חרמש מול שחקן קבוצת הנוער של יובנטוס, לורנצו אנגלה. Jonathan Moscrop, GettyImages
ליאם חרמש מול אנגלה שכבש בשבוע שעבר וגם היום/GettyImages, Jonathan Moscrop

הקבוצה שתסיים במקום הראשון בבית, כרגע פריז סן ז'רמן, תעלה אוטומטית לשמינית הגמר. שמונה הסגניות יעלו לפלייאוף וישחקו נגד שמונה קבוצות ממסלול האלופות שמתקיים במקביל (שם משחקת מ.ס. אשדוד), כשהמנצחות ישלימו את תמונת שמינית הגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully