וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח חמור בעקבות אירועי הדרבי: הפועל ומכבי תל אביב יעמדו לדין

11.10.2022 / 10:28

האדומים מבינים שיספגו עונש קשה, הצהובים מואשמים בין היתר בקריאות גזעניות כלפי טועמה. הדיון יתקיים ביום רביעי בשבוע הבא

השלכת אבוקות בדרבי התל אביבי/ספורט1

תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי תל אביב לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות וקריאות גזעניות ואת הפועל תל אביב בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים.

ההחלטה הצפויה של רשף הגיעה אחרי אירועי הדרבי אתמול, שהחל עם זריקת אבוקות ורימוני עשן מהיציע שאכלס את אוהדי מכבי תל אביב, נמשך עם אבוקות מצד אוהדי הפועל תל אביב בשתי הזדמנויות שונות וגם זריקת כדורים שלהם למגרש - מה שכמעט הוביל לפיצוץ המשחק.

מלבד ההפרעות הרבות למשחק מצד אוהדי הפועל תל אביב, בדו"ח המשקיף צוינו קריאות שלהם "שתהיה שואה למכבי", וקריאות של אוהדי מכבי תל אביב "טועמה מחבל".

הדיון היה אמור להתקיים מחר (רביעי) בבבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, אבל כנהוג, שני המועדונים ביקשו דחייה של שבוע על מנת להתכונן וקיבלו תשובה חיובית.

שחקני הפועל תל אביב, בן ביטון, סתיו למקין בדרבי, ברקע רימון עשן. קובי אליהו
בדרך לעונש קשה. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

בהפועל תל אביב מבינים שהם עומדים בפני עונש כבד, בעיקר לאור גיליון ההרשעות הארוך. במועדון אמרו: "ברור שהעליהום יהיה עלינו בימים הקרובים וכולם ירצו שנשלם ביוקר, אבל אין אחד בכדורגל הישראלי שחושב שעונש קולקטיבי יעזור. יש כאן בעיה וגם אנחנו צריכים עזרה כדי לפתור אותה, אין לנו פתרונות קסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully