וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי סובל עדיין מכאבים, אך עשוי לפתוח בהרכב נגד יובנטוס

11.10.2022 / 10:09

במכבי חיפה יקבלו החלטה לגבי הקשר במהלך היום. אם הסורינאמי יפתח (19:45), בכר צפוי לפתוח עם ארבעה שחקני הגנה כשדוד ישחק על הכנף. "המטרה היא לשחק בלי פחד מול כל יריבה"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 11.10/ספורט1

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, יקבע את המערך למשחק הערב נגד יובנטוס (19:45) בליגת האלופות בהתאם להחלטה אם צ'ארון שרי יפתח בהרכב. הקשר הסורינאמי יהיה בסגל לאחר שהשלים שני אימונים, אך הוא עדיין סובל מכאבים ולכן אין החלטה סופית אם יפתח בהרכב.

שרי הרגיש כאבים באימון, אבל הצלי להשתתף בו באופן מלא ולכן בחיפה עדיין לא קיבלו החלטה סופית לגביו. אם הוא אכן יפתח בהרכב, בכר צפוי לעלות במערך של ארבעה שחקני הגנה כשדין דוד יתפוס את מקומו של דולב חזיזה הפצוע בכנף. אם שרי לא ישחק, בכר צפוי לתת את המקום לעבדולאי סק ולעלות במערך של שלושה בלמים.

אחרי ההפסד לבני ריינה בחיפה רוצים מאוד לתקן את הרושם עם נקודות ראשונות בקמפיין. "עניין הנקודות לא יושב עלינו", אמר שחקן בקבוצה, "המטרה היא להגיע כל משחק כדי להשיג נקודות ולשחק ללא פחד מול היריבה. עד כה עשינו את זה וגם היום נרצה לעשות את זה".

צ'ארון שרי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
סימן השאלה המרכזי. שרי/מאור אלקסלסי

בחיפה בונים מאוד על התצוגה של הקהל כדי לשפר את הסיכויים מול יובנטוס. בכר דיבר כבר אתמול על האווירה הביתית: "יובנטוס תחווה אווירה שהיא לא חוותה הרבה זמן. נכון שגם באירופה יש אצטדיונים ואווירה, אבל סמי עופר זה משהו מיוחד גם ברמות האלה. הוא נותן לנו כוח ועוצמה, דוחף אותנו בדקות פחות טובות ואין ספק שהוא יהיה פקטור משמעותי".

אגב, במשטרה ביקשו מהאוהדים להגיע בשעה מוקדמת בגלל השעה המוקדמת יחסית, בשילוב עם חול המועד סוכות - דבר שעלול ליצור פקקים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully