וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "תהיה אווירה שיובנטוס לא חוותה הרבה זמן"

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 18:45

מכבי חיפה בהכנות אחרונות למשחק נגד האיטלקים (שלישי, 19:45). שרי אמור להיות כשיר, בכר: "אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו עד עכשיו - בטח מבחינת תוצאות"

מחזור 4הסתיים11/10/2022
מכבי חיפה
  • אצילי (7)
  • אצילי (42)
0
    יובנטוס
    תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

    מכבי חיפה

    אחרי שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה של בית ח' בליגת האלופות, מכבי חיפה תארח מחר את יובנטוס (שלישי, 19:45) באמונה מלאה שהיא מסוגלת להשיג נקודת בכורה ואולי אפילו יותר. הבדלי הרמות ברורים, אבל מול האלופה הישראלית תתייצב קבוצה במשבר שבדקות מסוימות בטורינו לפני כמה ימים, גם הובכה על ידי החבורה של ברק בכר. ביום רביעי זה הסתיים ב-1:3 ליובנטוס, אבל אולי הפעם התוצאה תהיה חיובית יותר עבור הירוקים.

    דולב חזיזה ייעדר, אבל בכר אמר במסיבת העיתונאים שצ'ארון שרי "במגמה טובה ואמור להיות בסדר". המאמן התייחס גם להפסד לבני ריינה ביום שבת: "יש לנו את חוק 24 השעות. היה לנו הפסד קשה בשבת, אבל למחרת שמנו את זה מחר. ברור שהמשחק נגד יובנטוס חשוב, אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו עד עכשיו - בטח מבחינת תוצאות".

    על המשבר של היריבה אמר המאמן: "ראיתי גם את המשחק של יובנטוס נגד מילאן, ב-10 הדקות הראשונות הם היו צריכים להוביל 0:2 והיו לא פחות טובים. הרגשנו אותם במשחק הקודם, למרות התחושה שיכולנו להשוות, ברוב המשחק הם היו עדיפים עלינו. די מריה? הוא נתן משחק נהדר הרבה בזכותנו. נתנו לו שטחים לעשות מה שהוא רוצה וננסה מחר לשנות את זה".

    המאמן דיבר על האווירה הביתית: "יובנטוס תחווה אווירה שהיא לא חוותה הרבה זמן. נכון שגם באירופה יש אצטדיונים ואווירה, אבל סמי עופר זה משהו מיוחד גם ברמות האלה. הוא נותן לנו כוח ועוצמה, דוחף אותנו בדקות פחות טובות ואין ספק שהוא יהיה פקטור משמעותי".

    על העומס והרוטציה: "יש לנו קבוצה אחת, מנצחת ומפסידה ביחד, צריך לקחת דברים בפרופורציות. אנחנו בליגת האלופות, בין טיסות ובמאמצים שלא היו. אני לא יודע אם קבוצה ישראלית חוותה חודש כזה, בליגת האלופות בדרך כלל משחקים פעם בשבועיים. הפסדנו הפסד כואב אבל נתאושש גם מזה".

    ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    לא מתרשם מהמשבר של יובנטוס. בכר/מאור אלקסלסי

    שון גולדברג אמר: "סיטואציה לא קלה, להפסיד שני משחקים שהיינו על הנייר צריכים לנצח, במיוחד אחרי שעשינו ניצחונות מצוינים בטרנר ונגד מכבי תל אביב, אבל זה כדורגל, יש עומס מאוד גדול עלינו. ליגת האלופות שבוע אחרי שבוע זה לא רגיל, ננתח את הדברים אבל יש קודם משחק חשוב שרוצים לעשות בו תוצאה טובה".

    הבלם הוסיף על ההפסד בשבת: "עשינו הכנה מצוינת למשחק מול ריינה, באנו בכל הכוח ובאנרגיות חיוביות, לא תמיד קורה מה שאתה רוצה, לא היינו חדים בפעולה האחרונה והיינו חשופים מאחורה בחלק מהמשחק. זה קרה ואי אפשר לשנות את זה, נצטרך לשנות במשחקים הבאים את מה שלא עשינו טוב".

    לקראת מחר: "באים לשחק כדורגל חיובי, בשלושת המשחקים שהיו לא התבטלנו, באנו לשחק. התוצאה לא הגיעה כמו שרצינו, אבל יש עוד שלושה משחקים וננסה להוציא נקודות. הרמה מאוד גבוהה, הבית שקיבלנו הוא באיכות מטורפת עם קבוצות מהטובות בעולם, אבל צריכים לדעת להתמודד בכל הרמות, על זה חלמנו. חושב שאנחנו יכולים לצבור נקודות"".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    "על זה חלמנו". גולדברג/מאור אלקסלסי

    יובנטוס

    יובנטוס מגיעה בלחץ גדול, אחרי הפסד 2:0 למילאן שהחזיר למועדון את רוחות המשבר. האיטלקים מבינים שאיבוד נקודות בחיפה כנראה יסתום את הגולל על הסיכויים להעפיל לשמינית גמר הצ'מפיונס ויתאכזבו מכל תוצאה מלבד ניצחון.

    מתיאה דה שיליו שפתח בטורינו לפני כמה ימים, נותר מחוץ לסגל וכמוהו הפצועים פדריקו קייזה ופול פוגבה. מי שעשוי להחליף את דה שיליו בהרכב הוא אלכס סנדרו, שנכנס במקומו במחצית במפגש הקודם עם מכבי חיפה, אבל באיטליה מספרים שמסימיליאנו אלגרי עשוי לשחק עם שלושה בלמים, כשבמקרה כזה לאונרדו בונוצ'י יחזור ל-11.

    אלגרי, שמצוי בלחץ גדול ועלול לאבד את משרתו, אמר במסיבת העיתונאים שנערכה היום בצהריים: "אני לא מתייחס לביקורת וגם לא שופט את המבקרים. הדבר היחיד שמעניין אותי זה שנהיה קומפקטיים, כמו בשני הניצחונות על בולוניה וחיפה. המשחק מחר יהיה קשה, מכבי חיפה תשחק יותר התקפי והאווירה שם חמה".

    הרכב משוער: וויצ'ך שצ'סני, דנילו, ברמר, לאונרדו בונוצ'י, חואן קואדרדו, ווסטון מקני, לאנדרו פארדס, אדריאן ראביו, פיליפ קוסטיץ', אנחל די מריה, דושאן ולאחוביץ'.

    שני מחזורי הסיום בבית ח'

    25.10

    פריז סן ז'רמן - מכבי חיפה
    בנפיקה - יובנטוס

    2.11

    מכבי חיפה - בנפיקה
    יובנטוס - פריז סן ז'רמן

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully