וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא פותחת את העונה האירופית

אירופה תחילה: קבוצת הכדורעף גברים הפועל כפר סבא, עם מאמן סרבי, תארח בשלישי ורביעי יריבה מאוסטריה בשלב המוקדם של גביע האתגר

הפועל כפר סבא כדורעף. יחצ,
שיהיה בהצלחה. הפועל כפר סבא/יחצ

קבוצת הכדורעף גברים של הפועל כפר סבא תפתח את הופעותיה באירופה, כשתארח ביום שלישי (19:00) את הקבוצה האוסטרית VCA AMSTETTEN NO במסגרת השלב המוקדם (1/32) של גביע האתגר. חגיגית הכדורעף תימשך גם למחרת, רביעי (16:30), במשחק נוסף בין שתי הקבוצות, שגם אותו תארח כפר סבא. שני המשחקים יתקיימו באולם "אריק איינשטיין" בשכונה הירוקה כפ"ס, הכניסה תהיה חופשית.

שינוי בולט נעשה העונה בעמדת המאמן. לאחר ארבע שנים מוצלחות, נפרד מהקבוצה שגיא ברעם, שהיה מזוהה עם המועדון כמאמן וכשחקן ואף זכה להניף את גביע המדינה. במקומו מינתה כפ"ס את המאמן הסרבי המנוסה איוון בלאגוצ'ביץ'. את הקבוצה ימשיך להוביל טמיר הרשקו, הוותיק והטוב שעשה קריירה מפוארת באיטליה ובפינלנד. כפ"ס צירפה שני שחקנים זרים חדשים: אנדרי וסילנקו מאזרבייג'אן ולזר מויסיץ' מסרביה, ובכוונתה לתת הזדמנות למספר שחקנים צעירים מוכשרים בהם: בועז סרסון, אלון האס, קווין מנדלבאום, שחר מיינר ותומר קלומל.

"אנחנו בסיטואציה לא פשוטה" אמר המאמן הסרבי בלאגוצ'ביץ'. "שחקן האמצע ואסילי פוילוב נפצע בתאונה, וזה שיבש לנו את ההרכב. במשחקי ההכנה שותפו מספר שחקנים צעירים, מתוך מגמה להצעיר את הקבוצה. ננסה להתחזק במוסר נוסף. אנחנו עדיין לא מוכנים מספיק כיוון שהמשחקים נפלו לנו בשלב מוקדם של ההכנות לעונה, אבל נעשה הכל כדי לנצח את האוסטרים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully