וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לאחר ההפסד בדרבי: "בינתיים מכבי גדולה על הפועל"

מאמן האדומים סיכם את ההופעה של קבוצתו ב-3:0 לצהובים: "האיכות שלהם גבוהה יותר. במחצית השנייה נפלנו מהרגליים". ביטון: "אנחנו מקבלים גולים קלים מאז תחילת העונה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

הדרבי התל אביבי שוב נצבע בצהוב-כחול עם ניצחון 0:3 של מכבי על הפועל משערים של אוסקר גלוך (75), ערן זהבי (80) וג'ורג'ה יובאנוביץ' (90+5). זה היה ההפסד השני ברציפות של סלובודן דראפיץ' כמאמן הפועל תל אביב והרביעי ברציפות בליגה, מה שהשאיר את האדומים בתחתית הליגה במקום ה-13 יחד עם בית"ר ירושלים. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של הפועל בדרבי ותשע שנים ללא ניצחון על היריבה העירונית.

מאמן הפועל תל אביב, סלובודן דראפיץ' הודה שמכבי תל אביב טובה מהקבוצה שלו: "האיכות של מכבי טובה יותר. במחצית השנייה נפלנו מהרגליים, אתה לפעמים עושה הכל אבל כשיש מולך סגל כמו של מכבי אתה צריך להיות מוכן לכל דבר. עד הגול של גלוך הצלחנו לעמוד כמו שצריך, אבל אנחנו צריכים עוד יכולת טובה יותר וסגל טוב יותר, יש לנו עוד פצועים שיחזרו. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. מכבי גדולה על הפועל ברגע זה".

דראפיץ' התייחס להפסקות במהלך המשחק עם זריקת האבוקות, רימוני העשן והחפצים של אוהדי הקבוצה: "מה שקרה בקהל שלנו לא צריך לקרות. האבוקות זה לא חלק מהמשחק ואני לא צריך לטפל בזה. אני חושב שהייתה אווירה טובה ולא היה צריך להפסיק לגמרי את המשחק. גם מכבי תל אביב זרקו לדשא חפצים וגם הקהל שלנו".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. קובי אליהו
הפסד שני ברציפות על הקווים כמאמן הפועל תל אביב. סלובודן דראפיץ'/קובי אליהו

דראפיץ' הוסיף הערב: "אני לא מחפש רכש, אני לא יכול להביא רכש. אני עדיין בודק את הסגל וזה לא אידאלי במהלך העונה עצמה, אבל זה המצב ונסתדר עם זה. לא יודע לגבי תקציב הקבוצה, אני מרוכז בחומר שיש לנו. כל שחקן במבחן. כשקונטה וזרים נוספים אצלנו לא משחקים זו בעיה, אם נגיע עד ינואר כמו שאני רוצה, יהיה אפשר להתחזק. צריך לספור נקודות עד אז וננסה להצליח לייצר משהו בקבוצה. בסופו של דבר עמדנו מאוד יפה, אנחנו רק זקוקים לעוד איכות. עם הנקודות יבוא הביטחון, זה מה שאני רוצה לראות מהקבוצה".

בן ביטון שרשם החמצה גדולה בדקה ה-66, במצב של 0:0: "התחושות קשות, אנחנו מאוד מבואסים, אין הרבה מה להוסיף. מצחיק להגיד את זה, אבל בהרבה דקות שיחקנו לא רע והגענו לחצאי מצבים, גם אני. אנחנו מקבלים גולים קלים מאז תחילת העונה. אני לא אשקר, התחושות קשות, אבל תמיד צריך להאמין. דווקא היום, במשחק חוץ, בתקופה קשה, באנו והצלחנו לשחק. נתאושש פיזית ומנטלית ונגיע למשחק הבא כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל תל אביב, בן ביטון, סתיו למקין בדרבי, ברקע רימון עשן. קובי אליהו
"תחושות קשות". ביטון/קובי אליהו

במחזור הבא, בשבת הקרובה (15.10) תארח הפועל תל אביב את מכבי בני ריינה בניסיון להשיג ניצחון שני העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully