וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה על פסילת השער: "זה לא נראה נבדל". קלינגר התלונן על השיפוט

שכטר אחרי פסילת השער שלו: "הרגשתי שזה היה קו אחד", מאמנו: "צריכים לתת את הדעת על ההגנה". אלחמיד התרגש מקבלת הפנים: "אוהב את ב"ש, רגשות מעורבים"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 2:2/ספורט1

בשנים הראשונות של אצטדיון טרנר, המגרש החדש בדרום היה המבצר של הפועל באר שבע - המגרש ממנו אף קבוצה לא מצליחה לצאת עם הנקודות ביד. בעונת 2022/23 לעומת זאת, נדמה שהמציאות נראית קצת אחרת.

לאחר שסגנית האלופה ומחזיקת הגביע כבר הספיקה להפסיד בביתה למ.ס. אשדוד ולמכבי חיפה מאז פתיחת העונה, הערב (שני) היא שמטה שתי נקודות יקרות נוספות לעיני הקהל הביתי כאשר חזרה פעמיים מפיגור וחילצה 2:2 מול הפועל חיפה והאקס חאתם עבד אלחמיד, שכבש ולא חגג. בנוסף על כך, באר שבע פספסה הזדמנות להיצמד בטבלה למכבי חיפה, שהופתעה בידי בני ריינה בשבת.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. דני מרון
הסתפק בנקודה. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר בסיום: "מאכזב מאוד, באנו מוכנים למשחק, עם רצון גדול והבנה שזה משחק שיכול לדחוף אותנו קדימה, אבל כשאתה מבקיע פעמיים בבית אתה צריך לנצח. הגיע הזמן לתת על זה את הדעת, לשפר את העמידה במצבים נייחים. ייצרנו המון הזדמנויות, היינו צריכים שעוד אחת תיכנס".

על פסילת השער של איתי שכטר לקראת הסיום: "הבדיקה לקחה המון זמן, חשבתי שהשופט הולך לבדוק. הסתכלנו בשידור חוזר שלנו ואמנם לנו אין את הטכנולוגיה של השופטים, אבל לנו זה לא היה נראה נבדל".

על כך שטרנר כבר אינו המבצר שהיה פעם: "חייבים לשמור על הבית הרבה יותר, איך עושים את זה? בלי טעויות אישיות, השער השני בא מטעות מיותרת. בקרנות צריך לסגור שחקנים בצורה טובה, מבחינת כדורגל אני מעודד מזה שייצרנו המון מצבים ושלטנו בקצב של המשחק".

לקראת לך פוזנאן בחמישי אמר המאמן: "עם איך שהבית התפתח, המשחק הזה הופך לחשוב ביותר בבית, צריכים לבוא בשיא המוכנות עם השחקנים הכי טריים ומוכנים כדי להשיג תוצאה שתעזור לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איתי שכטר, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
שער הניצחון נגזל ממנו? שכטר/דני מרון

איתי שכטר התייחס בעצמו לשער שנפסל לו ואמר: "הרגשתי שזה היה קו אחד. בחיים הרבה שערים כאלה נכנסו לי והם אושרו, נמשיך לעבוד קשה. היו לנו כמה מצבים טובים והיינו צריכים לנצל אותם, בשני מצבים וחצי הם הצליחו לעקוץ. יש קבוצה חזקה, מאמין בה ומאמין שיהיה בסדר".

על דקות המשחק שלו אמר: "מי שמכיר אותי יודע שבמהלך הקריירה אני כל הזמן רוצה לשחק. הצוות החליט שהוא הולך עם שני חלוצים אחרים, צריך לדעת לכבד את זה. עושה את המקסימום באימונים כמו ילד שעלה מהנוער, ברדה ראה לנכון להכניס אותי וניסיתי להחזיר לו עם ניצחון, כואב שזה לא הצליח, יש לי עוד הרבה מה לתרום להפועל באר שבע".

שחקן הפועל חיפה, חאתם עבד אלחמיד. דני מרון
קבלת פנים חמה. אלחמיד/דני מרון

בדומה לברדה, גם מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר סיים את המשחק בתחושת אכזבה: "איך אני יכול להיות מרוצה מהנקודה? הגענו לטרנר ונתנו מחצית עם כל כך הרבה מצבים והחלטות לא מספיק טובות בשביל לעלות ל-0:2, ואז אנחנו סופגים מפנדל שהשופט אומר שהוא ראה, אני לא בטוח בזה. זו פעם שנייה שהוא שורק נגדנו פנדל, קשה לי להבין את הדבר הזה, אבל יש VAR ומעניין אותי לראות מה היה שם. חזרנו ל-1:2 ושוב לדעתי הייתה עבירה לפני השער שלהם, אבל בסדר. אנחנו מכוונים גבוה, עשינו רכש טוב ושינויים נכונים, לצערי היום זה לא הספיק לניצחון, באנו בשביל לנצח ולא בשביל להתגונן ולעשות בונקר".

"לא צריך לחכות עד שסופגים את השער לפני שעושים חילופים. ממן, תורג'מן וקמארה עבדו מדהים והתעייפו. לא חיכיתי לספוג ואז לבצע שינויים, רציתי לרענן. היינו יכולים לתפוס אותם הרבה פעמים במעברים, עשינו את זה ללא הבקעה, ולכן אני גם מאוכזב".

על צירוף חאתם עבד אלחמיד ואליאל פרץ: "הציפיות משתנות בהתאם. אני הראשון שרוצה להעלות את הציפיות, אני מביא את השחקנים למצב שיבינו שזה לא רק קלינגר והצוות שלו. זה הכדורגל שאנחנו רוצים לראות, ההגעה של אליאל תוסיף לנו".

אלחמיד דיבר לאחר שכבש נגד האקסית אותה עזב לפני שבועות בודדים: "מאוד התרגשתי מאיך שקיבלו אותי בחימום. דברים יכולים לקרות בחיים, אני את המועדון הזה מאוד אוהב, מהלב ומהנשמה, הייתי מאושר כל הזמן פה עד שנותר מצב שלא יכולתי להמשיך. שמח שהבינו את זה ונתנו לי לצאת לעונת השאלה, קרוב לבית, למשפחה ולאמא שלי. מרגש להבקיע נגד המועדון הזה, הרגשות מעורבים, אבל אני גם שחקן כדורגל וכשאני נותן גול אז אני שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully