וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מרשים לסגנית האלופה: ג'וליאן גמבל חתם בבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 17:35

הסנטר ששיתף פעולה עם מילוש תיאודוסיץ' בבולוניה וזכה לפני שתי עונות באליפות איטליה, מצטרף לקבוצה במקום רוברט קרטר הפצוע. זופי אבדיה: "היינו חייבים להגיב לפציעה"

חיזוק מרשים לבני הרצליה: הקבוצה הודיעה היום (שני) הודיעה על החתמתו של הסנטר האמריקאי ג'וליאן גמבל (33, 2.08). גמבל שיחק במספר קבוצות בכירות באירופה וזכה עם וירטוס בולוניה באליפות איטליה בעונת 2020/21. גמבל מצטרף לקבוצה בעקבות פציעה ממנה סובל רוברט קרטר. בבדיקת MRI שנערכה לשחקן אובחן קרע ברצועת היד, פציעה שמחייבת לעבור ניתוח ומשך ההחלמה המשוער הינו לפחות כשלושה חודשים.

גמבל שחקן עם ניסיון רב באירופה שיחק בין היתר בבלגיה, גרמניה וצרפת. בעונת 2019/20 הצטרף לוירטוס בולוניה ורשם בליגה האיטלקית 11.3 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ב-21.5 דקות למשחק בליגה. גמבל המשיך בבולניה גם בעונת 2020/21 והיה חלק משמעותי בקבוצה שזכתה באליפות איטליה והגיעה לחצי הגמר היורוקאפ, כשהוא מעמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים ב-19.7 דקות למשחק בליגה.

ג'וליאן גמבל מוצג כשחקן בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
יהיה הברקה כמו אונואקו? ג'וליאן גמבל/אתר רשמי, בני הרצליה

את העונה שעברה פתח גמבל בטנריף כמחליף זמני של שרמדיני שסבל מפציעה וסייע לקבוצה בפתיחת העונה עם 10.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-17.7 דקות בממוצע למשחק בליגה הספרדית ו-12.3 נקודות ו-7.7 ריבאונדים ב-22 דקות בממוצע למשחק בליגת האלופות. לאחר שתקופת ההחלמה של שרמדיני הסתיימה, עבר גמבל לבורגוס שם שיתף פעולה עם טיירוס מגי וסולימאן בריימו ששיחקו בארץ בשנה שעברה כשהוא מעמיד ממוצעים של 10.5 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-18.5 דקות בממוצע למשחק בליגה.

המנהל המקצועי זופי אבדיה אמר על השחקן: "קודם כל אני רוצה לאחל החלמה מהירה לרוברט, לצערנו לאחר סדרת בדיקות התברר שהוא ייאלץ ניתוח שהוא יעדר בעקבותיו לפחות שלושה חודשים וזה אילץ אותנו להגיב מהר ולחזק את הקבוצה בשחקן פנים נוסף. רוברט היה חלק מרכזי ומשמעותי בקבוצה, ואני שמח ומודה להנהלה שהבינה את הסיטואציה והחליטה לעשות מאמץ להביא את השחקן הטוב ביותר שהיה בנמצא".

"ג'וליאן הוא שחקן מנוסה מאד באירופה. שחקן פנים אמיתי שייתן לנו נוכחות בצבע בשני הצדדים של המגרש ויעזור לנו גם מחוץ למגרש באופי ומנהיגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully