וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "הרמה ברוסיה - כמו בחמש הליגות הבכירות בעולם"

מגן דינמו מוסקבה התראיין לתקשורת הרוסית: "אפשר להתקדם מכאן למועדונים גדולים, אין משחקים קלים. זניט ברמה של אייאקס"

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

אלי דסה מתחיל להתאקלם ברוסיה. מעט אחרי שסגר את החודש הראשון שלו כשחקן דינמו מוסקבה, המגן הימני של נבחרת ישראל העניק ריאיון לאתר המקומי "RB ספורט", בו דיבר בשבחו של הכדורגל הרוסי והחמיא לחברו לקבוצה, החלוץ פדור סמולוב.

"התחרות בליגה הרוסית חזקה מאוד, אין משחקים קלים כאן ונדרשת יכולת פיזית גבוהה מאוד", ניתח דסה בן ה-29, שב-1:1 מול צסק"א מוסקבה בשבת ערך את הופעתו הרביעית בליגה והחמישית בכל המסגרות. "אין הבדלים בין המשחקים של קבוצות הצמרת לאלה שבתחתית, כל המשחקים קשים באותה מידה. יש ברוסיה הרבה שחקנים צעירים איכותיים, אני חושב שאפשר להתקדם מהליגה הזו למועדונים הגדולים באירופה. הרמה בליגה הרוסית שווה לזו בחמש הליגות הבכירות בעולם".

הישראלי, שהגיע מוויטסה ההולנדית, התבקש להשוות בין הליגות והתייחס לקבוצה הבכירה ברוסיה: "דינמו הייתה נאבקת בצמרת הליגה ההולנדית. היינו משתלבים בין חמש הראשונות, בלי שום ספק. זניט היא כמו אייאקס, הקבוצות האלה זוכות באליפות כל שנה. עד עכשיו הם צברו מקסימום של נקודות בליגה, אנחנו מחכים למשחק נגדם ורוצים לתת להם פייט, אבל כרגע הכי חשוב לנו לנצח את המשחקים הקרובים. זניט בפסגה ושולטת לחלוטין במרוץ לאליפות, אבל זה לא מדאיג אותי. אני מרוכז בדינמו מוסקבה".

אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
התרשם מהכדורגל הרוסי. אלי דסה/אודי ציטיאט

בנוגע למלך השערים של דינמו מוסקבה, סמולוב שכבש חמש פעמים ב-10 משחקי ליגה, דסה הוסיף: "פדור מקצוען, הוא המנהיג שלנו בחדר ההלבשה. אני יודע שהוא שיחק בסלטה ויגו ובפיינורד. אני חושב שהוא מסוגל לשחק בצמרת האירופית. סמולוב מציג כדורגל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully