וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ידע מה הולך לקרות": בעולם חוגגים את השער ה-700 של רונאלדו

הפורטוגלי רשם ציון דרך מדהים במשחק נגד אברטון וברשתות לא נותרו אדישים, גם ברונו פרננדש שאמר: "כל שבוע הוא שובר שיא אחר". חלוקת השערים לפי המועדונים והמסגרות כאן

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על אברטון/ספורט1

החודשים האחרונים היו לא פשוטים עבור כריסטיאנו רונאלדו, וזאת בלשון המעטה. לצד הטרגדיה בחיים האישיים עם מות אחד התאומים בלידה באפריל האחרון, הפורטוגלי ניסה לאורך כל הקיץ לפלס את דרכו החוצה ממנצ'סטר יונייטד ללא הצלחה והפך לשחקן מחליף בסגל של אריק טן האח. עם זאת, הערב (ראשון) חווה רונאלדו רגע אחד על נחת עם ציון דרך מרשים במיוחד, כאשר השער שלו שקבע 1:2 על אברטון היה ה-700 שלו בקריירת המועדונים.

רונאלדו הינו השחקן הראשון שמגיע לנקודת ציון זו, כאשר הוא מקדים את ליאונל מסי בתשעה שערים בלבד. אגב, שערו ה-700 הגיע בדיוק עשרים שנה ויומיים אחרי השער הראשון.

במנצ'סטר יונייטד כבר החלו לעסוק בחלוקת השערים של רונאלדו בקבוצות ובמסגרות השונות, והראו כי לא פחות מ-450 שערים נכבשו על ידי רונאלדו בתשע עונות במדי ריאל מדריד - ממוצע של 50 שערים בעונה. השער נגד אברטון היה ה-144 של רונאלדו במדי השדים האדומים, כאשר בנוסף הוא כבש 101 שערים במדי יובנטוס וחמישה בתחילת הדרך בספורטינג ליסבון.

המסגרת בה הבקיע רונאלדו הכי הרבה שערים היא כמובן הליגה הספרדית, עם 311 שערים, ולאחריה ליגת האלופות עם 140. הפרמיירליג נמצאית במקום השלישי עם 103 שערים, הליגה האיטלקית רביעית עם 81 ואת החמישיה הראשונה נועל גביע המלך הספרדי - בו הרשית 22 פעמים.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
ציון דרך מרשים. רונאלדו/רויטרס

החיוך שבישר על העתיד לבוא?

החלוקה לפי מסגרות

גם הפעם רונאלדו נכנס כמחליף, וב-"ESPN" הראו תמונה שלו מחויך לצד טן האח לפני כניסתו ורשמו: "הוא ידע מה הולך לקרות". מי שבישל לרונאלדו את השער היה לא אחר מאשר קאסמירו, שהיה על המגרש במשך שנים כאשר מספר 7הבקיע בצרורות במדי ריאל מדריד. "זה פשוט היה חייב להיות קאסמירו שמבשל את השער ה-700", הוסיפו ב"ESPN".

מי שעוד פרגן לפורטוגלי בן ה-37 הוא חברו הטוב לקבוצה וגם לנבחרת, ברונו פרננדש: "אצל כריסטיאנו רונאלדו כמעט כל שבוע יש שיא חדש, קשה לעקוב אחרי השערים שלו. אני מאוד שמח בשבילו, הוא עובד כל כך קשה בשביל להבקיע שערים והכי חשוב לו שזה גם היה שער ניצחון שעזר לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully