וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס צייץ "אני הומו", מחק והתנצל: "פרצו לי לחשבון"

שוער העבר שבר את הרשת, ולאחר שבספרד נטען כי הוא רק רצה לטריל את התקשורת ולהדוף את השמועות סביבו, הוא התנצל בפני עוקביו והקהילה הגאה

קליפ סיכום היום בספורט, 9.10/ספורט1

איקר קסיאס, מי שעמד כמעט לכל אורך הקריירה שלו בשערה של ריאל מדריד וגם היה מכוכביה של נבחרת ספרד שזכתה בגביע העולם ובשתי אליפויות אירופה, צייץ היום בטוויטר: "מקווה שתכבדו אותי, אני הומו". עם הזמן התבהרו הפרטים, עד שקסיאס בעצמו שם סוף לשאלת יציאתו מהארון.

דקות אחדות אחרי שהציוץ של קסיאס, שכבר נמחק בינתיים, התקשורת בספרד דיווחה כי שוער העבר רק רצה להשתטות וללעוג לעיתונאי הרכילות שמעלים את שמו בהקשרים של רומנים שונים בתקופה האחרונה, כולל עם שאקירה - שכידוע נפרדה לאחרונה מג'רארד פיקה.

לאחר מחיקת הציוץ, קסיאס פרסם ציוץ נוסף בו התנצל על האירוע: "החשבון נפרץ, למזלי הכל סודר. מתנצל בפני כל העוקבים, ועוד יותר מתנצל בפני הקהילה הגאה".

איקר קסיאס צייץ, יבמהרה מחק. טוויטר, צילום מסך
הציוץ של איקר קסיאס, שבמהרה נמחק/צילום מסך, טוויטר

כך או אחרת, הראשון שהגיב לקסיאס היה קרלס פויול, מי ששיתף פעולה עם קסיאס ב"לה רוחה" וכידוע היה הסמל של היריבה המושבעת ברצלונה, שהגיב לו: "זה הזמן שלנו לספר את הסיפור, איקר".

לפני כשנה וחצי, קסיאס בן ה-41 נפרד מאשתו במשך חמש שנים ואם שני ילדיו, העיתונאית שרה קרבונרו. כזכור, קסיאס פרש ממשחק בשנת 2020, כשהיה שוער פורטו, קבוצתו היחידה בקריירה פרט לריאל מדריד, לאחר שלקה בהתקף לב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד לשעבר. אודי ציטיאט
"תכבדו אותי, אני הומו". איקר קסיאס צייץ ומחק/אודי ציטיאט

כאמור, קסיאס זכה עם נבחרת ספרד במונדיאל ב-2010 וגם באליפויות אירופה ב-2008 וב-2012 ועם ריאל מדריד זכה בין השאר בחמש אליפויות ושלוש פעמים בליגת האלופות. בבוגרים שיחק 22 שנה שבמהלכן זכה ב-21 תארים עם ריאל ופורטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully