וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריאתלון: מקום 12 לשחר שגיב בסבב אליפות העולם

הישג יפה לטריאתלט הישראלי בסבב אליפות העולם בסרדיניה: "אני מאד מרוצה מהיכולת שלי. חשוב היה לי להשיג נקודות רבות ככל האפשר בדירוג האולימפי ומה שהשגתי בהחלט משמעותי"

שחר שגיב. יחצ,
שחר שגיב/יחצ

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב סיים אתמול (שבת) במקום ה-12 מבין 65 טריאתלטים הבכירים בעולם, בתחרות סבב אליפות העולם בסרדיניה, איטליה. זוהי תחרות חשובה מאד המעניקה את הניקוד המקסימלי בדרך למשחקים האולימפיים, פריז 2024. ערב התחרות דורג שחר שגיב במקום ה-85 בדירוג העולמי ובמקום ה- 45 בדירוג האולימפי. הוא השיג 424 נקודות ובמהלך השבוע הקרוב יתעדכן הדירוג.

את התחרות ניצחו שני בריטים: אלכס איי, מדליסט הכסף, טוקיו 2020 וגו'נתן בראונלי, מדליסט זהב בשליחים טוקיו 2020.

שגיב החל את התחרות בידיעה שאחרי השחייה (1500 מטרים) הוא ייאלץ להמתין בשטח ההחלפה לאופניים 15 שניות, בגלל איחור של דקה וחצי באיסוף ערכת המשתתף. מאמנו ליאור כהן והפסיכולוג שלו דניאל קסל קיימו אתו שיחה וביקשו ממנו להפוך את החיסרון להזדמנות כדי להוכיח שהיותו מדורג כרוכב המהיר ביותר בסופרליג אינו דבר מקרי, מה שגרם לו לייצר רכיבה אגרסיבית והוא סיים את מקצה הרכיבה של 40 קילומטרים במקום השלישי.

בהמשך, יצא שגיב לריצה, בה גילה יכולת מצוינות והוא עבר את המרחק - 10 קילומטרים בזמן של 29.58 דקות, הזמן המהיר ביותר שלו בקריירה בריצה. היתה זו הפעם הראשונה ששגיב ירד מ-30 דקות. את שחר שגיב ליווה בתחרות המאמן אור ברגר מצוות האימון שלו.

שחר שגיב סיכם את התחרות: "אני מאד מרוצה מהיכולת שלי. חשוב היה לי להשיג נקודות רבות ככל האפשר בדירוג האולימפי ומה שהשגתי בהחלט משמעותי. אני מרוצה במיוחד מהריצה שהיתה המהירה ביותר בקריירה שלי".

שגיב יחזור לארץ בעוד יומיים ובסוף החודש יתחרה בניאום ערב הסעודית בתחרות האחרונה במסגרת ליגת ה-סופרליג.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully