וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס החמיא, סכנין מרוצה: "סגל שחייב להיות בפלייאוף העליון"

9.10.2022 / 9:02

היו"ר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "גאה בכל אחד ואחד מכם". מחמאות גדולות לדרויש: "ההפתעה הכי גדולה שלנו העונה"

תקציר: הפועל ירושלים - בני סכנין 2:1/ספורט1

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק אתמול (שבת) מול הפועל ירושלים ואמר לשחקנים: "זה לא היה המשחק הכי גדול שלנו, אבל אני גאה בכל אחד ואחד מכם. ראיתי שכל אחד נתן פה את המקסימום והנה, זה הצליח".

גם המאמן חיים סילבס היה נראה מרוצה מאוד מה-1:2. הקבוצה שלו הצליחה לנצח את הלהיט הגדול של הליגה, ובמועדון משוכנעים שניתן יהיה לדבר בצמרת הגבוהה השנה. "יש פה סגל שחייב להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו קבוצה חזקה מאוד אבל רק אם נמשיך ככה להשקיע ולהיות אינטנסיביים נוכל להמשיך להיות בצמרת".

שחקני בני סכנין חוגגים. דני מרון
"רק אם נמשיך ככה להשקיע ולהיות אינטנסיביים נוכל להמשיך להיות בצמרת". סכנין חוגגת עוד ניצחון/דני מרון

בקבוצה החמיאו מאוד למגן הימני עובדיה דרויש. בסכנין חששו עם הפציעה של פביאן ספורקסלדה אלא שדרויש, שהגיע מהליגה הלאומית, הפך לאחד השחקנים הטובים בסגל. "עובדיה הוא ההפתעה הכי גדולה עד כה", אמרו בקבוצה, "אין ספק שעכשיו פביאן יצטרך לתפוס את המקום שלו, כי לא יהיה פשוט להוציא את עובדיה מההרכב". מנגד, במועדון מנסים להכשיר את טאלב טואטחה ומרואן קבהא למשחקים הקרובים. "הסגל שלנו לא גדול", הודו בהנהלה. "כל שחקן שנפצע יוצר בעיה, אבל עד כה חיים מראה שהוא מתמודד גם עם פציעות ועושה עבודה נהדרת".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully