וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "הייתה קבוצה אחת על המגרש". סילבס: "ההבדל הוא הניסיון והבגרות"

מאמן הפועל ירושלים התאכזב מההפסד הראשון העונה: "היינו יותר טובים לכל אורך המשחק, איבדנו את הראש אחרי שהשוונו". כיאל: "הראינו שסכנין חזקה, לא יכולתי לוותר על המשחק הזה"

תקציר: הפועל ירושלים - בני סכנין 2:1/ספורט1

בזמן שהפועל ירושלים הדהימה את ליגת העל ונותרה הקבוצה האחרונה ללא הפסד, גם בני סכנין פילסה את דרכה לעבר החלק העליון של הטבלה. הערב (שבת), התהפכו היוצרות כאשר הירושלמים נחלו הפסד ראשון העונה, 2:1, בעוד סכנין מצטרפת חזק אל מאבקי הצמרת ורחוקה נקודה בלבד מקבוצתו של זיו אריה.

המאמן המנצח, חיים סילבס, חגג ניצחון שני ברציפות: "מפרגן להפועל ירושלים, הם שיחקו טוב ויזמו. הגול שהבקענו בתחילת המשחק די לקח אותנו אחורה והרגיע לנו את הקצב, לעתים הרגשתי שזה דווקא מה שמפריע לנו לייצר עוד בחלק הקדמי. ההבדל בין הקבצות הוא ניסיון, בגרות ויעילות. ידענו את הנקודות תורפה שלהם".

על הצבת מארון גנטוס כמגן שמאלי בעקבות פציעת טאלב טואטחה: "הצלחנו לעצור את אחד משחקני המפתח שלהם, גיא בדש. הוא שחקן עם רגל שמאלי שחותך פנימה ועצרנו אותו עם מגן עם רגל ימין, גנטוס גם זכה בבונוס ובישל שער, אז הפעם זה הצליח".

בירם כיאל, שחקן בני סכנין חוגג. דני מרון
המשיך למרות הכאבים. כיאל/דני מרון

בירם כיאל, שהתגבר על כאבים בשריר בתחילת המשחק והשלים 90 דקות, הוסיף בסיום: "באנו במטרה לנצח, מוכיחים שיש לנו המון ניסיון ובסוף מנצלים את ההזדמנויות שלנו. הפועל ירושלים עושה עונה טובה ומגיע לה כל הכבוד, אבל אנחנו רק מתרכזים בעצמנו, שמח שהצלחנו לנצח".

על הפציעה: "הרגשתי את השריר, חשבתי שאני לא יכול להמשיך אבל לא יכולתי לוותר על משחק כזה כי יש לנו המון שחקנים חסרים, ניסיתי להישאר מאחור ולעזור לחברים. אחרי שהם השוו הראינו שאנחנו קבוצה חזקה ושאנחנו יודעים לעקוץ את היריבה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
כבר לא בלתי מנוצח. זיו אריה/דני מרון

זיו אריה המאוכזב סיכם את ההפסד הראשון של קבוצתו העונה: "היינו עם רגליים על הקרקע, היינו יותר טובים לכל אורך המשחק. אחרי ה-1:1 איבדנו קצת את הראש ולא היינו שקטים. הייתה שליטה מוחלטת שלנו בכל המשחק, הייתה קבוצה אחת על המגרש, לא היינו צריכים להפסיד אבל זה קורה וחבל".

על הוצאת גיא בדש וג'ורדן בוטאקה לקראת הסיום: "יש לנו ספסל טוב, רציתי רגליים טריות ומהירות, יש סגל רחב וצריכים להשתמש בכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully