וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה ביקרו את השחקנים: "נראה שהם עושים טובה". דאגה מפציעת שרי

9.10.2022 / 8:35

בכר זעם אחרי ההפסד לריינה, במועדון הצדיקו את הביקורת הפומבית שמתח: "יש תחושה ששחקנים מקלים על עצמם בגלל הנסיבות". מלבד חזיזה שבקבוצה מקווים שלא יחמיץ תקופה ארוכה, גם שרי בספק למשחק מול יובנטוס. הכוונה: לצרף לפחות שחקן אחד בינואר

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד 1:0 אמש (שבת) לבני ריינה. בקבוצה נראו מתוסכלים מההפסד, וחברי צוות המקצועי נראו כעוסים מאוד בסיום. "גם אם שחקנים מסוימים נכנסים ל-10 דקות או רבע שעה, אי אפשר שייראה כאילו הם עושים טובהְ'", אמרו בחיפה.

גם המאמן ברק בכר זעם ואמר בסיום ש"יש שחקנים שקיבלו יותר מדי הנחות". בקבוצה הצדיקו את האמירה הזאת. "ברק לא אמר את זה סתם", אמרו במועדון. "התחושה שלו היא ששחקנים מקלים על עצמם בגלל הנסיבות ובגלל העומס, וזה משהו שהוא לא מוכן לקבל".

רוב חיצי הביקורות הופנו לחוליית ההגנה. בחיפה מודאגים מחוסר התיאום בין השחקנים, והתאכזבו מאוד מהיכולת של ינון אליהו (שאף הורחק). הכוונה כעת להכניס את רז מאיר לעניינים בהדרגה.

עומר אצילי, עופרי ארד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
בכר זעם. אצילי וארד/מאור אלקסלסי

במחצית ניסה בכר להרים את השחקנים ואמר להם: "אפשר לנצח גם בעשרה שחקנים. יש פה אתגר ואפשר לצלוח אותו". אחרי שהשחקנים לא הגיבו כפי שקיווה, המאמן כבר נראה כעוס מאוד בסיום.

בחיפה מודאגים מאוד מהפציעה של דולב חזיזה שבחימום הרגיש מתיחה מאחורי הברך. חזיזה יעבור היום צילום, אך הוא בספק גדול למשחק מול יובנטוס ובחיפה מקווים שלא יהיה מדובר בפציעה משמעותית. גם בנוגע לצ'ארון שרי נרשמת דאגה, וגם הוא עלול להחמיץ את המשחק ביום שלישי. שרי סובל מכאבים חזקים בקרסול ולא התאמן החל מיום שישי. למרות זאת, הוא ינסה לחזור לאימונים כדי לעמוד לרשות בכר במשחק.

בחיפה ממשיכים כל הזמן לעסוק גם במעקבים אחר מועמדים לקבוצה, במטרה לצרף לפחות שחקן אחד בחלון ינואר. במועדון מקווים שהאזרוח של דניאל סונדגרן יוסדר עד אז, ואז יהיה ניתן לצרף עוד זר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

משחקי יום שני בליגת העל

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד (19:00)
הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:00)
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (20:30)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully