וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר כעס אחרי ההפסד: "יש פה שחקנים שקיבלו יותר מדי הנחות"

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 23:59

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-1:0 נגד ריינה: "לא רוצה לאיים, אבל יש פה שחקנים שצריכים לקחת אחריות על איך שהם נראים". חזיזה בספק ליובנטוס. שני אוהדי ריינה נפצעו מהשלכת אבנים, שלושה אוהדים ירוקים נעצרו. מימר: "אין משהו שמתקרב להרגשה של לנצח קבוצת ליגת האלופות"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה ספגה הערב (שבת) הפסד מפתיע 1:0 לעולה החדשה בני ריינה. המאמן ברק בכר ערך רוטציה בגלל העומס והאלופה נכנעה בפעם השנייה העונה בליגה, אחרי שבפעם הקודמת היא הובסה 3:0 על ידי הפועל ירושלים. ינון אליהו שנקרא להרכב מקצה הרוטציה, הורחק בדקה ה-37 והעבירה שלו על סף הרחבה תורגמה לשער של שלומי אזולאי בבעיטה חופשית.

צ'ארון שרי נעדר הערב זכר למכה שספג בהפסד 3:1 ליובנטוס ביום רביעי האחרון. דולב חזיזה דווקא היה אמור לפתוח, אבל נפצע בחימום, נגרע מהסגל והוא בספק למשחק מול האיטלקים בחיפה ביום שלישי הקרוב.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה הפצוע. מאור אלקסלסי
נפצע בחימום והוא בספק ליובנטוס. חזיזה/מאור אלקסלסי
עומר אצילי, עופרי ארד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
לא מצליחים בינתיים לג'נגל בין המסגרות. שחקני חיפה/מאור אלקסלסי

ברק בכר סיכם באכזבה וכעס: "פעמיים ניצחנו את מכבי תל אביב והפועל באר שבע ואז הפסדנו להפועל ירושלים וריינה. באנו לא מספיק טוב למרות שעשינו את ההכנה הכי טובה שאפשר. למרות האדום ולמרות הנסיבות, זה מאוד מאכזב. אפשר לנצח גם ב-10 שחקנים וגם ב-9, בטח עם השחקנים האיכותיים שיש לנו. אתמול ראיתי קבוצה בליגה הלאומית שמנצחת 1:5 ב-10 שחקנים".

בכר הוסיף: "נתנו יותר מדי הנחות לחלק מהשחקנים והם צריכים לקחת אחריות על איך שהם נראים.
זה לא מספיק טוב. אני לא רוצה לאיים, אבל יש פה הרבה מסקנות להסיק. לא אכנס לשמות, אבל היינו צריכים לנצח גם ב-10 שחקנים. לקחנו בחשבון עם העומס, הטיסות, אבל זה לא תירוצים. יש פה שחקנים מספיק טובים שצריכים להוכיח את עצמם יותר".

שון גולדברג נשאל על העומס ועל המעבר בין המסגרות: "זה תירוץ. זה חלק מהעניין. רצינו להגיע לליגת האלופות, זה חלום, לשחק את כמות המשחקים הזאת, ולא נתרץ. אנחנו לא מחפשים סיבות למה הפסדנו. הראינו עליונות אבל לא היינו מספיק נחושים, היתרון לא בא לידי ביטוי וזה מאכזב, נפלנו בקטע הזה ונעשה את התיקונים. אבל כמו שצריך לדעת לנצח, צריך לדעת להפסיד. יש זמן קצר להרים את הראש ולהתכונן למשחק הבא. אנחנו אלופים, רגילים לנצח ורוצים לנצח, ולכן זה מאכזב. אין תירוצים".

מאוויס צ'יבוטה, עלי מוחמד שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אכזבה גדולה והמקום הראשון בסכנה. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נשמע מאוכזב. בכר/מאור אלקסלסי

שרון מימר סיפר בהתרגשות: "אין משהו שמתקרב להרגשה של לנצח את מכבי חיפה, שהיא קבוצה של ליגת האלופות. לא רק השם שלה שם, גם מבחינת איכות היא בליגת האלופות. אני מצדיע לשחקנים על הנחישות, הרצון, האמונה. הניצחון של הפועל ירושלים על מכבי חיפה לא היה לטובתנו כי אז הם באו לא מוכנים ואני בטוח שהפעם הם התכוננו יותר טוב".

מימר המשיך: "אנחנו עם שלוש נקודות שלא ציפינו להן. זו לא הליגה שלנו, אבל דווקא נגד הקבוצה הכי איכותית הצלחנו לא לספוג בפעם הראשונה. גם בחלומות הוורודים שלי לא הופיעה פתיחה כזו עם ריינה, בטח לא כשמכבי חיפה היא חלק מהרצף הזה. אבל אנחנו בהישרדות ואני כל הזמן מסתכל על הקו האדום בפחד".

שחקני בני ריינה חוגגים, במרכז ניר ברדע. מאור אלקסלסי
שחקני בני ריינה חוגגים, במרכז ניר ברדע/מאור אלקסלסי
שחקני בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
היום הגדול בתולדות המועדון. בינתיים/מאור אלקסלסי

שלומי אזולאי, כובש שער הניצחון: "כן, הולך לי מול מכבי חיפה. קשה להאמין באמונה שלמה שאתה הולך לנצח כשאתה משחק מול מכבי חיפה, ולמזלנו פגשנו אותה כשהיא לא 100 אחוז. סבלנו והלכנו אחורה, אבל זה ניצחון מתוק. זה מועדון צנוע, שבונה את עצמו, בלי ניסיון בליגה, אבל הגישה חיובית. זה מועדון מיוחד, עם קלאס, ואני מקווה שיישאר בליגה כמה שיותר זמן ושיבנה מסורת. מימר? אנחנו עושים הרבה עבודה טקטית, אנחנו לומדים כל יום וצוברים ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully