וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' אופטימי: "אנחנו נראים טוב. מי שחשב שנרד כל כך מהר, טעה"

מאמן נס ציונה מרוצה מה-1:1 עם נתניה, על אף ההחמצות הרבות: "מול אחת הקבוצות הכי טובות ומאומנות בליגה, תיקו טוב לנו"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה בסקציה נס ציונה אחרי משחק נוסף בו שיחקה הקבוצה טוב אך לא ניצחה. העולה החדשה סיימה אמש (שבת) ב-1:1 עם מכבי נתניה על אף העובדה שהגיעה לאינספור מצבי הבקעה. בעיית הכיבושים חוזרת על עצמה שוב ושוב ומונעת מהקבוצה לצבור נקודות, כך שיצטרכו למצוא לכך פתרונות.

"אנחנו נראים טוב במשחקים האחרונים", אמר המאמן ניר ברקביץ' בסיום. "הפעם תרגמנו את זה לשער ולנקודה. זה היה משחק טוב שלנו, השחקנים רצו, הגיעו לאינספור מצבים וצריכים להיות יותר מרוכזים מול השער. אם מישהו חשב שנרד כל כך מהר, אז זה לא יקרה. אני לא מאוכזב מהתיקו, שיחקנו מול קבוצה שהיא בין הטובות בליגה, קבוצה שלוחצת על כל המגרש, קבוצה מאומנת עם שחקנים מעולים, אז תיקו טוב לנו".

"זה שהשוער של נתניה הוא המצטיין, אומר ששוב הגענו להרבה מצבים", הוסיף המאמן. "גם נגד סכנין הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. היום ניצלנו את זה לשער אחד ונצטרך לעבוד קשה כולנו יחד על מנת לנצל את המצבים האלו".

ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה. ברני ארדוב
יש על מה לבנות. ניר ברקוביץ' אתמול/ברני ארדוב

המאמן ניסה להסביר את השיפור ביכולת של קבוצתו והוסיף: "אני חושב שהמשחק נגד מכבי חיפה נתן לנו הרבה מאוד ביטחון. נראינו טוב נגד מכבי חיפה לעיני 30 אלף צופים וגם שחקנים פה נכנסו לכושר. הבאנו כמה שחקנים מאוחר ועכשיו הם נכנסים לכושר ורואים תוצאות".

"זה היה משחק קשה מאוד", הוסיף מבשל שער השוויון, מוחמד אוסמן בסיום. "שתי הקבוצות נלחמו עד הדקה האחרונה, אבל בסופו של דבר החמצנו הרבה הזדמנויות. גם הם החמיצו, אז אני חושב שהתוצאה משקפת את מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully