וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה בעננים: "שני שחקנים במכבי חיפה שווים כמו כל התקציב שלנו"

העולה החדשה באופוריה אחרי הניצחון הגדול בתולדות המועדון, 0:1 על מכבי חיפה: "מכאן רק נתקדם". מימר קיבל מחמאות: "עושה עבודה מצויינת"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

בני ריינה ממשיכה לרשום לעצמה שיאים חדשים בספר ההיסטוריה של המועדון. הקבוצה הקטנה מהגליל, שרק לפני שלוש שנים עוד הייתה בליגה ב', הדהימה אמש (שבת) את כולם כשגברה 0:1 על האלופה מכבי חיפה. ריינה שרשמה לפני שבוע את ניצחון הליגה הראשון שלה הגיעה נחושה, מרוכזת וללא רגשי נחיתות למשחק נגד הירוקים, שבשבוע שעבר שיחקו בחוץ מול יובנטוס במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

עם שריקת הסיום חגגו אנשי ריינה במשך דקות ארוכות, עם כמעט 2,000 אוהדים מקומיים שמילאו את היציע באצטדיון גרין. השחקנים רקדו על הדשא יחד עם אנשי הצוות המקצועי והנהלת המועדון והקרנבל המשיך גם בחדר ההלבשה עם מוסיקה רועשת, צעקות וריקודים שהרעידו את המתחם.

"אין ספק שזה הניצחון הכי גדול בתולדות מכבי בני ריינה", אמר גורם במועדון. "השחקנים נתנו הכל על המגרש ולרגע לא וויתרו על המשחק. יש פה חבורה מגובשת של שחקנים שעובדים אחד בשביל השני, ומכאן אנחנו רק רוצים להמשיך ולהתקדם. שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בליגת העל, קבוצה שמשחקת בליגת האלופות והתקציב שלה הוא בערך פי עשרה משלנו. שני שחקנים במכבי חיפה זה כמו כל תקציב השחקנים שלנו".

שחקני בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
זו כבר לא הבלחה. ריינה חוגגת/מאור אלקסלסי

בריינה הרעיפו מחמאות על המאמן שרון מימר שחולל שינוי של ממש מאז שהגיע לקבוצה במקומו של אדהם האדיה שפוטר אחרי המחזור השלישי. במאזנו של מימר עד כה שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות, ובאף אחד מהמשחקים ריינה לא התבטלה. "שרון עושה כאן עבודה מצויינת מאז שהוא הגיע, מגיע לו כל הכבוד", אמרו במועדון.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

משחקי יום שני בליגת העל

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד (19:00)
הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:00)
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully