וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מגבים את בני לם. גוברים הסיכויים שברקו ישוחרר

בקבוצה סופרים 6 משחקים ברצף ללא ניצחון, הקהל מוחה, אבל המאמן מקבל אמון ומי שעלול לעזוב הוא הקשר הגרמני: "גם בעונה שעברה הספידו אותנו"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

תחושות רעות במכבי נתניה אחרי משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה סיימה אמש (שבת) ב-1:1 נגד היריבה לתחתית סקציה נס ציונה ושוב נראתה לא חדה בהתקפה, כאשר השחקנים של בני לם לא מצליחים לתרגם את מצבי ההבקעה לשערים ואז סופגים ומאבדים נקודות.

בסיום המשחק שנערך בפתח תקוה המתינו עשרות מאוהדי הקבוצה ביציאה ממתחם חדרי ההלבשה, שרקו בוז במשך דקות ארוכות ומחו על עוד תצוגת נפל של קבוצתם עם קריאות "ביזיון, ביזיון" ו-"אין לכם כבוד, תתביישו". יש לציין שהאוהדים מחו באופן כללי ובאו בטענות בעיקר לשחקנים עצמם, כאשר נכון לעכשיו, המאמן בני לם ממשיך לקבל קרדיט ועדיין לא נשמעו קריאות הקוראות לו להתפטר. גם ראשי המועדון נותנים גיבוי מלא למאמן ובטוחים שהוא יוכל להצעיד את הקבוצה קדימה, בדיוק כפי שעשה בעונה שעברה.

מי שלא נכלל אמש בסגל הוא הקשר אריך ברקו, שעד כה מאכזב מאוד ונראה שלא ממש מצליח להשתלב בקבוצה. במועדון גוברים הקולות לשחררו בחודש ינואר ויש סיכוי גדול שיצורף שחקן התקפה זר אחר במקומו.

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הנהלה מגבה. בני לם/ברני ארדוב

"ב-25 הדקות הראשונות, בתור מאמן רק חיכיתי לגול השני שיגמור את המשחק", אמר לם המתוסכל בסיום, "וזה לא נכנס ולא נכנס ובסוף אתה סופג את השוויון. בחצי השני כבר הימרתי ועשיתי הכל כדי לנצח את המשחק, הגענו למצבים וגם נס ציונה הגיעה למצבים שלה, ככה שזה לא קל להיות מאמן במשחקים כאלה".

על מד הלחץ במועדון הוסיף המאמן: "הלחץ הוא לא אצלנו. אנחנו בצוות, אני ואלמוג (כהן, ר"ב), לא שמים לחץ על השחקנים, הם כנראה מרגישים את זה לבד ויש גם לחץ מחלקים מהקהל שמשפיע. צריך לחכות ליום טוב יותר. זה הקהל שלנו וצריך להעריך אותו, הגיעו כמעט 2,000 אוהדים לאצטדיון, הם עודדו אותנו ומבחינתם משחק נגד נס ציונה אנחנו צריכים לנצח. ברגע שאתה לא מנצח את נס ציונה, אז מבחינתם המאמן לא בסדר, השחקנים לא בסדר, הכל לא בסדר, אבל צריך להבין אותם. אין לי שום טענות אליהם".

"זכותם של האוהדים למחות. באיזשהו מקום הם צודקים", אמר המגן שי קונסטנטין. "אנחנו חייבים להיראות יותר טוב, גם בשביל עצמנו וגם בשבילם ובשביל כל המועדון הזה. אני בטוח שנצא מזה כי אנחנו יותר חזקים מהסיטואציה. הקהל זה השחקן ה-12 שלנו, הוא מגיע לכל משחק ודוחף, אז אני מקווה שזה לא יפסיק ואני מבטיח לקהל שניתן הכל כולל הכל. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמח אותם, אנחנו צריכים אותם איתנו".

על הבעיות המקצועיות: "זה הכל ניצול מצבים. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו בחצי הראשון, אז המחצית השנייה הייתה נראית אחרת לגמרי. אנחנו מודעים לבעיות ונעבוד עליהן".

קונסטנטין נשאל האם הלחץ במועדון כבר מורגש והשיב: "אנחנו שחקני כדורגל, לשחק תחת לחץ זו העבודה שלנו. יש ימים יותר טובים, יש ימים פחות טובים, גם את זה נעבור. גם בעונה שעברה הספידו אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

משחקי יום שני בליגת העל

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד (19:00)
הפועל באר שבע - הפועל חיפה (20:00)
מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully