וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה התלוצץ: "כועס על הולאנד - הוא לא כבש שלושער"

מנג'ר סיטי ממשיך להתמוגג מהכוכב שלו: "אנשים מצפים ממנו לשלושער או רביעייה כל משחק, הוא נשק גדול עבורנו, איום ענק"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 0:4/ספורט1

ארלינג הולאנד המשיך בפתיחת העונה המסחררת שלו אמש (שבת), כשכבש בפעם העשירית ברציפות בכל המסגרות ובפעם השביעית ברציפות בפרמיירליג, וסייע למנצ'סטר סיטי להביס את סאות'המפטון 0:4 ולטפס לפסגת הטבלה, לפחות באופן זמני. לנורבגי יש כעת 20 שערים ב-13 הופעות, וגם פפ גווארדיולה לא חלם על פתיחה כה מוחצת.

בסיום התלוצץ פפ, והתייחס גם לעצומה שהופצה בשבועות האחרונים - למנוע מהחלוץ המסחרר לשחק בליגה. "אני כל כך כועס עליו - הוא לא כבש שלושער", אמר מנג'ר האלופה. "בדיוק בגלל זה יש עצומה להעיף אותו מהפרמיירליג".

גווארדיולה הרצין ואמר: "הציפיות כאן ממנו כל כך גבוהות, שאנשים חושבים שהוא יכבוש שלישייה או רביעייה בכל משחק. בסופו של דבר הוא הצליח לכבוש ושוב עזר לנו, אני חושב שהוא שיחק טוב מאוד. הוא נשק גדול עבורנו, איום ענק, אני מרוצה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ראלף האסנהוטל, שמעמדו התערער בעקבות התבוסה, שפך עוד קצת אור על כמה מסוכן הולאנד - אפילו כשהוא לא כובש: "הבעיה היא שאפילו אם הוא לא במצב הבקעה ודאי אתה חייב כל הזמן לשים אליו לב, הבלמים כל הזמן נשארים באמצע, וזה מקשה עלינו במשחק הלחץ. צריכים להיות מאוד אמיצים איתו".

"הוא שחקן מגוחך", הוסיף פרשן BBC ושחקן העבר פאט נווין. "הוא פשוט בלתי רגיל, אף אחד לא מסוגל לחשוב על שחקן שדומה לו. הפיזיות שלו, המהירות המדהימה, החוש לשערים - הוא יוצא דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully