וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אני מעדיף משהו אחר, אבל התאמתי את השיטה לסגל"

עודכן לאחרונה: 9.10.2022 / 9:51

לפני הדרבי ("יהיה קשה"), התייחס מאמן מכבי ת"א לסגל והמערך ("צריך להיות ריאלי"), ודיבר שוב על חיפה: "ההבדלים היו קטנים". ניר ביטון: "אני כשיר ב-100 אחוז, זהבי ניזון מהביקורות"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

אחרי ההפסד הכואב למכבי חיפה, תנסה מחר (שני, 20:30) מכבי תל אביב להוציא את כל העצבים על הפועל תל אביב בדרבי הראשון של העונה. הצהובים לא הפסידו לאדומים במסגרת הליגה מאז אפריל 2014 וגם הפעם מגיעים כפייבוריטים ברורים, בידיעה שניצחון יעלה אותם למקום הראשון בטבלה לאור איבוד הנקודות של מכבי חיפה והפועל ירושלים.

הבוקר ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, ובה התייחס ולאדן איביץ' למאזן בין הקבוצות: "אנחנו לא חושבים על משחקי העבר, ונותנים ליריבה שלנו את מלוא הכבוד. יהיה משחק קשה ונצטרך להיות מרוכזים ומוכנים פיזית וטקטית. דראפיץ' מאמן מנוסה שעבד בהרבה קבוצות בישראל, הוא משחק בסגנון ספציפי, הקבוצות שלו תמיד מוכנות ופיזיות".

המאמן נשאל על ההפסד למכבי חיפה והשיב: "אחרי המשחק אמרתי שהקבוצה הטובה יותר ניצחה, אבל הם לא היו הרבה יותר טובים מאיתנו, ההבדלים היו קטנים. הכל הלך לפי התכנית שלנו, ב-15-20 הדקות האחרונות ניסינו לנצח, עשינו חילופים, הגענו לכמה מצבים טובים מאוד. ברור שאנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהתוצאה, אבל זה הכדורגל וצריך להתכונן למשחק הבא ולהגיב".

איביץ' נשאל על דריק לוקאסן, שמיעט לשחק עד כה, והתייחס דווקא לשיטה שלו: "ברגע שהגעתי לכאן, ניסיתי לבחור את השיטה הטובה ביותר בהתאם לסגל. מה שאני מעדיף לשחק זה משהו אחר, אבל צריך להיות ריאלי, צריך להבין כמה שיותר מהר אילו שחקנים יש לך ולבנות את השיטה הכי טובה. מבחינתי זו השיטה הטובה ביותר, לא בגלל שאני מעדיף שיטה כזו או אחרת, זה מה שיש לנו. אנחנו רוצים להיות הקבוצה הדומיננטית, זו שיוצרת מצבים".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. לירון מולדובן
נותן כבוד ליריבה. איביץ'/לירון מולדובן

ניר ביטון הוסיף: "אני מרגיש טוב, לא ממש היתה לי פציעה, קצת כאבי גב שמנעו ממני להתאמן במהלך השבוע שעבר. אני כשיר ב-100 אחוז ועומד לרשות הקבוצה. לשמחתי יצא לי לשחק בכמה דרבים לא קטנים בקריירה, שמעתי הרבה על הדרבי התל אביבי, כמובן שיש פה יוקרה ומשהו שהוא מעבר לכדורגל. מבחינתנו השחקנים, זה משחק חשוב כמו כל משחק בליגה וצריך לקחת שלוש נקודות. איפה שהמאמן יצטרך אותי, שם אהיה, לא משנה לי איפה שאני משחק. פייבוריטים? אם אתה לא בא בגישה נכונה ובמנטליות נכונה, לא תהיה פייבוריט. ראינו מה קרה אתמול בליגה, עם קבוצה שבאה כפייבוריטית. נצטרך לבוא הכי מוכנים שאנחנו יכולים, ואם נעשה את זה, אני מאמין שיהיה בסדר. מה שקרה בחיפה קרה ועבר, זה מה שטוב בכדורגל - אין זמן להוריד את הראש. כמו שלא איבדנו את האליפות בסמי עופר, כך לא ניקח אליפות אם ננצח מחר".

על ערן זהבי אמר ביטון: "אני לא חושב שאני צריך להגן עליו, ערן הוא אחד הכדורגלנים הכי גדולים שהיו פה. מה שהוא עשה בשנים האחרונות זה בל-יתואר, אי אפשר לתאר את זה. הוא ווינר גדול, הוא ניזון מכל הביקורות האלה, ודווקא כשאנשים מהרהרים ביכולות שלו, זה מה שמניע אותו ונותן לו את הדרייב. אין לי ספק שערן יתרום לנו, הוא כבר תרם לנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully