וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין ישהה בנפרד מהקבוצה: "נכשלתי כאדם וכמנהיג"

פורוורד הווריירס התייחס לתקיפת ג'ורדן פול: "אזוז הצידה לכמה ימים, הייתי במקום רע באותו יום ויש דברים שעליי לתקן. שיקום היחסים? זו החלטה שלו"

ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט לפני העימות עם דריימונד גרין/מתוך טוויטר

סערת דריימונד גרין וג'ורדן פול לא יורדת מסדר היום ב-NBA, והערב (שבת) הגיע תורו של הפורוורד הוותיק להתייחס לאירוע. כזכור, במהלך אימון גולדן סטייט השבוע, גרין תקף את פול ושלח לעברו אגרוף מהדהד. בהמשך התפרסם גם תיעוד מהמקרה, שרק הלהיט את הרוחות בקליפורניה.

גרין קיים מסיבת עיתונאים בה הביע חרטה עמוקה על המקרה, ואף הכריז כי בימים הקרובים ישהה בנפרד מהקבוצה, עשרה ימים בלבד לפני פתיחת העונה של הווריירס: "אני אזוז הצידה לכמה ימים, אני לא יודע כמה, פשוט אקח זמן לעצמי ואתן לקבוצה להתחיל בהחלמה. אין הרבה דברים בחיים שאני מתחרט עליהם - על זה אני מתחרט. אני מצפה לשחק בערב הפתיחה, האם אשחק? זה סיפור אחר".

שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, ג'ורדן פול. Ezra Shaw, GettyImages
יהיה שיקום ביחסים? גרין ופול/GettyImages, Ezra Shaw

"נכשלתי כמנהיג וכאדם", הכריז גרין לפני שהתייחס לשיקום היחסים עם הגארד הצעיר: "שיקום היחסים זו משימה שלי, אם הוא בכלל ירצה לשקם אותם. זו החלטה שלו ואצטרך לקבל את מה שהוא יחליט. אני לא יודע איך הוא מרגיש, אני אוהב אותו ואהבה שלי אליו לא השתנתה. כבן אדם יש דברים שאני צריך לתקן. באותו יום הייתי במקום רע מאוד מבחינת התמודדויות שיש לי בחיי האישיים".

גרין הוסיף ש"יש פה מבוכה ענקית, ולא רק עבורי, כי אני הייתי זה שביצע את האירוע... אבל המבוכה היא גם עבור ג'ורדן, שנאלץ להתמודד עם זה, והקבוצה שנאלצה להתמודד עם זה. וגם המשפחה של ג'ורדן. המשפחה שלו ראתה את הסרטון. אמא שלו ואבא שלו ראו את הסרטון. אם אמא שלי הייתה רואה סרטון כזה, אני יודע איך היא הייתה מרגישה". גרין גם ביטל לחלוטין את הטענה שהוייכוח ביניהם נובע ממתיחות בנוגע למי יקבל חוזה חדש: "אני לעולם לא נכנס לכיס של אחרים".

ביום חמישי גרין התנצל בפני הקבוצה ובפני פול על האגרוף, לפני שעזב לביתו. הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס אמר שלהערכתו גרין לא יחמיץ משחקים, קר אמר שגרין ישוב להתאמן בשבת, אך כאמור, פרסום הסרטון שינה את התמונה, והיום קר כבר הצהיר שהמנוחה שגרין לקח לעצמו היא "החלטה הדדית של שני הצדדים".

פול מתחיל כעת את עונתו הרביעית בליגה, כך שהוא זכאי להארכת חוזה שתיכנס לתוקפה בקיץ הבא. במקביל הווריירס מהססים בינתיים להעניק חוזה מקסימום נוסף לגרין, אך גרין הכחיש כי המעשה שלו נבע ממתיחות עקב סוגיות החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully