וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש מודאג: "לא מספיק עקביים או מתואמים, מקווה שהיליארד בסדר"

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 22:32

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את הניצחון על נס ציונה: "היו דקות שזה היה נראה נורא". על פציעת האמריקאי: "מחזיק לו אצבעות"

זה לא היה קל, זה לא היה יפה, אך מכבי תל אביב בכל זאת שרדה את מחזור הפתיחה בליגת העל עם 87:95 על עירוני נס ציונה הערב (שבת). ג'רל מרטין (23 נקודות) ורומן סורקין (21) הצטיינו, שישה ימים לפני הקרב הגדול מול פנרבחצ'ה, בעוד דארן היליארד נפצע בברכו ברבע השני ולא שב לפרקט. לא ברור האם יהיה כשיר ליום שישי.

"התחלנו את המשחק טוב, לצערי התחלנו לשחק את התוצאה בשלב מסוים ולא את המשחק", סיכם עודד קטש. "כמו שחווינו מתחילת העונה יש ירידות ועליות באנרגיות ובריכוז. במחצית זה מה שאמרתי לשחקנים, לא שאנחנו ביתרון 20 או בפיגור 20, אלא לשחק את הדרך הנכונה, אנחנו לא מספיק עקביים או מתואמים. אפילו עם לורנזו, כמה שהוא חכם ומבין את המשחק, עדיין יש תנועות שלא באות לו בטבעיות, אלה דברים שיבואו לו עם הזמן. יש נפילות מתח, צריך לסדר את זה. כשזה קורה לכמה שחקנים ביחד, היו דקות שזה היה נראה נורא".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. לירון מולדובן
סיבות לדאגה. קטש/לירון מולדובן

על שילובם של השחקנים הישראלים, שלא זכו לקרדיט ביורוליג, אמר המאמן הצהוב: "לא הייתי צריך את המשחק היום כדי לדעת שרומן ויפתח שחקנים טובים, זה סגל אחר ועונה ארוכה בגלל החוקים השונים, צריך לנהל רוטציות. היום ישבו שחקנים בחוץ, ביום שישי יישבו שחקנים אחרים. צריך לדעת לנהל את העניין הזה ברגישות וחוכמה. יש המון שיקולים באיזה שחקן ישחק ומתי. עושים את השיקול הכללי, שמח בשביל יפתח ורומן".

"אני מקווה שדארן בסדר, הוא חשוב לנו, מביא לנו עוד משהו התקפי, התחיל את המשחק טוב", הוסיף קטש. "אני באמת מחזיק אצבעות, גם בשבילנו וגם בשבילו. הוא חווה פציעות בקריירה, קיבל מכה והרגיש משהו, נקווה שזה כלום, ואם זה לא כלום, אז משהו מינימלי". על ג'רל מרטין שהצטיין אמר המאמן: "מבחינת יכולות, ואתלטיות, יש לג'רל חבילה גדולה של יכולות. הוא חווה הסתגלות לכדורסל האירופאי, אפשר להרגיש את זה, לשיטה החדשה שלי, אנחנו לומדים אותו, אבל זה במגמת שיפור ואני שמח".

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. לירון מולדובן
יהיה כשיר ליום שישי? היליארד/לירון מולדובן

המאמן אלעד חסין אמר בצד השני: "משחק ראשון לא רע שלנו, היו דקות טובות מאוד, שעשינו ריצה וביצענו דברים כמו שצריך, היו דקות פחות טובות, היה חסר לנו את הקווץ' בסוף, מהלכים של לדעת לעשות את הביצוע כמו שצריך. אנחנו צריכים ללמוד לעשות את זה, זה דורש עבודה ותיאום. יש לנו הרבה עבודה, מי שלא יודע זה לוקח זמן עד שדברים נדבקים, אבל אני מרוצה מהמשחק. יש דברים שדיברנו עליהם וביצענו אותם. עדיין 95 נקודות זה לא מעט, צריכים לתקן את הטעויות בהגנה ובהתקפה".

על תומר לוינסון, שבלט עם 15 נקודות, אמר המאמן: "הוא בעיניי פרויקט גם שלי וגם של המערכת, בשלושה ימים האחרונים יצא לי לדבר איתו הרבה. אני רואה בעיניים שלו שהוא רוצה, כששחקן בא ורוצה, ונשאר אחרי ובא לפני, ועובד ומתאמן, לא מסתכל על תירוצים או סיבות, לוקח הזדמנות בשתי ידיים. תומר צריך להמשיך בדרך הזאת, הוא עשה משחק יוצא מן הכלל. בכדורסל אומרים שאין ואקום, ליאור קררה זו אבידה קשה, שמח שתומר נכנס לעניינים. כחלק מהרצון שלנו להשתפר, אנחנו בוחנים כל מיני דברים, אם זה בזר או בישראלי, המטרה שלנו שהקבוצה תהיה יותר טובה. לאבד שחקן ישראלי כמו ליאור בקבוצה שלנו זה מכה גדולה, אבל יש לנו גם ישראלים טובים, הם יצטרכו לעבוד קשה ולקחת את ההזדמנות".

לוינסון עצמו, שהיה רחוק נקודה אחת משיא הקריירה שלו בליגת העל, הוסיף: "הנקודה זה אנרגיות, ברגע שהבנו שאין לנו מה למכור בלי אנרגיות והבנו אותם אז היינו עם הגרף למעלה. התפקיד שלי זה להביא אנרגיות, לא בכל משחק השלשות ייכנסו, אני לא יכול לבנות על זה. אני אצטרך לשמור ולהביא אנרגיות מהספסל ולדבר, כל דבר שתלוי בי אני אעשה לעשות. זה שינוי בתפיסה שלי, אני לא יכול לשחק רק על הקליעה שלי. הרגשנו שאנחנו לא נופלים מהם, אני יוצא מהמשחק עם תחושת פספוס, שמח על דקות טובות שלנו כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully