וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ממשיכה לדשדש, בני לם: "מבין את הקהל, נצא מזה"

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 23:20

אחרי משחק שישי רצוף ללא ניצחון - 1:1 מול נס ציונה - טען המאמן: "קשה לאמן במשחקים כאלה". ניר ברקוביץ': "היו פספוסים ענקיים, לא אהיה חזיר"

תקציר: סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה רשמה הערב (שבת) משחק שישי ברציפות ללא ניצחון - הפעם 1:1 מאכזב למדי מול סקציה נס ציונה. "המשחק היה כמו אימון ב-25 הדקות הראשונות, היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם", טען בני לם. "קשה לאמן במשחק כזה, זה סיוט עבור מאמן. אחר כך ספגנו וזה משחק מחוף לחוף. הייתה חסרה לנו רק המסירה האחרונה כדי להכריע. זו בעיה, צריך לצאת מזה, אין מה לה לעשות. הבוז של הקהל? אני מבין אותו ומעריך אותו. הוא בא למשחק מול נס ציונה שכביכול צריך לנצח אותה. הגיעו 2,000 אוהדים שעודדו ודחפו, וכשזה לא נגמר כמו שהם רוצים, הם אומרים את שלהם. אבל לא צריך לכעוס על הקהל. אנחנו נצא מזה. זה יבוא, אני יודע".

מיכאל אוחנה הוסיף: "מאוד רצינו לנצח, כמו בכל משחק. נראה בבית את הטעויות, מה עשינו טוב ומה לא. נקווה לשפר את הדברים שאנחנו פחות טובים בהם. הקבוצה היא מעל הכול, צריכים לראות איפה אנחנו פחות טובים כקבוצה".

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
אופטימי. לם/ברני ארדוב

מנגד, עלתה נס ציונה זמנית מעל הקו האדום. "היו פספוסים ענקיים, גם מול סכנין וגם היום, אבל אני לא אהיה חזיר", אמר ניר ברקוביץ'. "פגשנו קבוצה חזקה ומאומנת, עם שחקנים מעולים. התיקו מספק אותי. יש קבוצה טובה כאן, נס ציונה לא תרד ליגה כל כך מהר. נצא לחג ונלך קדימה".

אור רויזמן, שכבש שער בכורה בליגת העל: "מרגש מאוד, זה רגע גדול בשבילי. אני שחקן צעיר ומקווה שעכשיו השמיים הם הגבול. קיבלו אותי בזרועות פתוחות בנס ציונה ואני חושב שזה המקום עבורי להתפתח בו. אנחנו צריכים לנצל טוב יותר את המצבים שלנו ואני מאמין במאה אחוז שנוכל להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully