וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' חושב התקפה, כל קשרי הפועל תל אביב תורגלו לקראת הדרבי

מאמן מכבי תל אביב יחזיר להרכב את גלוך ויובאנוביץ', כשדור פרץ מיועד להיות הקשר האחורי היחיד וגם ניר ביטון עשוי לשוב ל-11. דראפיץ' מתלבט בנוגע למרכז השדה, למקין יחזור? (שני, 20:30)

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב

למעלה מ-600 מאוהדי מכבי תל אביב הגיעו היום לאימון המסכם כדי לדחוף את השחקנים לקראת הדרבי שייערך מחר (שני, 20:30). האוהדים הדליקו אבוקות ורימוני עשן ושרו שירי עידוד לשחקנים. כל הכרטיסים למשחק אזלו כבר לפני יומיים ובלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין.

בחלק המקצועי צפוי המאמן ולאדן איביץ' לעשות מספר שינויים בהרכב, כאשר הכוונה היא לעלות במערך התקפי מאוד, בניגוד להרכב ההגנתי שפתח במשחק מול מכבי חיפה (2:0). ניר ביטון שהחלים מפציעה מועמד לשוב למרכז ההגנה, כאשר השינוי המשמעותי יותר צפוי להיות בחלק הקדמי. אוסקר גלוך וג'ורג'ה יובאנוביץ' צפויים לפתוח לצד ערן זהבי, כאשר דור פרץ אמור לשחק כקשר אחורי יחיד.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, שחר פיבן, ניר ביטון, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יחזיק את מרכז המגרש. דור פרץ/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

דריכות גדולה אצל האדומים, שירדו אל מתחת לקו האדום בעקבות התיקו של סקציה נס ציונה ונואשים לנקודות. משחק דרבי לא ניצחה הפועל תל אביב מאז 2014 וגם הפעם הסיכויים לא לטובתה, אבל סלובודן דראפיץ' מקווה בכל זאת להשיג נקודות ראשונות.

המאמן תרגל כמה הרכבים לקראת המשחק, כשנדמה שההתלבטות העיקרית שלו היא במרכז השדה. כל הקשרים תורגלו לסירוגין ושלומי אזולאי מועמד לפתוח הפעם. סתיו למקין צפוי לשוב אל ה-11 לאור הפציעה של אנטואן קונטה שנמצא בספק. פאבלו גונסאלס פצוע גם הוא והצטרף לקייס גאנם שייעדר בתקופה הקרובה.

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', בן ביטון, סתיו למקין, אדי גוטליב, יהב גורפינקל, אל ים קנצפולסקי, דוד קלטינס, שלומי אזולאי, הישאם לאיוס, עומר סניור, אלן אוז'בולט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סתיו למקין שחקן הפועל תל אביב לפני ג'ורג'ה יובאנוביץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יעזור להגנה להתייצב? סתיו למקין/אריאל שלום

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 59 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 58 תוצאות תיקו.

* סך הכול, הפועל תל אביב לא ניצחה את יריבתה העירונית ב-23 המפגשים האחרונים בכל המסגרות, מאז ה-1:3 בליגה ב-26 באפריל 2014. ערן זהבי צימק אז אחרי צמד של עומר דמארי ופנדל של גילי ורמוט. דן איינבינדר פתח בהרכב מכבי תל אביב.

* ניצחון בדרבי כאורחת? את זה הפועל תל אביב לא עשתה מאז נובמבר 2011, כשמריו פצ'אלקה, אלרואי כהן ושי אבוטבול העניקו לה 1:3 מול שער מצמק של ברק יצחקי. שרן ייני הוא השריד היחיד מאותו משחק.

* הפועל תל אביב ספגה לפחות שני שערים בכל אחד מחמשת הפסדיה. במשחק היחיד ששמרה על שער נקי, גם ניצחה (0:2 בנתניה).

* ערן זהבי צריך שער אחד כדי להשתוות לשייע גלזר המנוח כמלך שערי הדרבי בכל הזמנים. לגלזר היו 11 (כולם במכבי תל אביב) ולזהבי 10 - שמונה במדי מכבי (כולל שלושער ב-2:3 הדרמטי במרץ 2014) ולפני כן שניים במדי הפועל.

* סלובודן דראפיץ' עדיין לא ניצח את ולאדן איביץ' (חמישה הפסדים ותיקו) ומול מכבי תל אביב יש לו שני ניצחונות ב-19 מפגשים, כשהאחרון היה 1:4 עם מכבי נתניה באפריל 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 27642

תוצאות השבת:

סקציה נס ציונה - מכבי נתניה 1:1
הפועל ירושלים - בני סכנין 2:1
הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 1:2
מכבי בני ריינה - מכבי חיפה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully