וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'קסון: "אתה לעולם לא מכה חבר שלך לקבוצה באימון"

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 20:31

ב-NBA גוברים הקולות נגד כוכב גולדן סטייט דריימונד גרין, שסרטון שלו מכה את ג'ורדן פול דלף לרשת. שחקן העבר ביקר: "אין שום סיבה לתת אגרוף כזה לבחור צעיר". טריי יאנג עקץ: "הוא מנסה לעבור ללוס אנג'לס". הפורוורד יחטוף השעיה ארוכה?

דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות/טוויטר, גולדן סטייט

הסרטון שנחשף היום על ידי TMZ ובו תועד דריימונד גרין כשהוא שולח אגרוף לפרצופו של ג'ורדן פול, עורר סערה גדולה ב-NBA בפרט ובארה"ב בכלל. בעוד שבגולדן סטייט מנסים להנמיך את הלהבות, שחקני עבר, פרשנים וגם שחקנים פעילים הגיבו לסרטון הזה ומבקרים בצורה קשה את גרין, שחקן שעשוי בעתיד להיכנס להיכל התהילה בעקבות תרומתו הרבה להתהוות השושלת של הווריירס, שרק בעונה החולפת זכו בעוד אליפות בניגוד לתחזיות כשגרין היה בורג מרכזי בהישג.

יאנג עקץ

ג'קסון ביקר

סטיבן ג'קסון, שחקן הקבוצה לשעבר שיודע דבר או שניים על תקריות כאלו ונחשב לשחקן פרובוקטור בעצמו, הגיב לתקרית ואמר: "אין שום סיבה להנחית אגרוף כזה בחבר צעיר לקבוצה. אמרתי אתמול לדריימונד שהוא צריך לתקן את הסיטואציה הזו, אתה אף פעם לא מכה חבר שלך באימון".

גם טריי יאנג, כוכבה הגדול של של אטלנטה צייץ בתגובה לסרטון וכתב: "דריימונד מנסה לעבור ללוס אנג'לס. דיים".

דריימונד גרין מכה את ג'ורדן פול באימון. TMZ, צילום מסך
יחטוף השעיה ארוכה? גרין מהתיעוד ב-TMZ/צילום מסך, TMZ

לפני שהתיעוד הזה פורסם, בוב מאיירס ה-GM של גולדן סטייט אמר שהשחקן יעמוד לוועדת משמעת ושהמועדון יפתור את הנושא. אלא שכעת יש לחץ ציבורי גדול להעניש בחומרה את גרין, שהיה אמור להצטרף לקבוצה מחר. הדיעה הרווחת בעקבות הסרטון היא שפול היה הקורבן המוחלט בתקרית, כך שהוא לא צפוי להיענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully