וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: אוסטין הולינס לא נרשם לליגה, קטש יחזיר את הישראלים לעניינים?

7.10.2022 / 20:41

אחרי הניצחון על ז'לגיריס, הצהובים יארחו את נס ציונה (19:55). גם קולסון וניבו בחוץ. גלבוע/גליל תארח את גליל עליון (19:35). הפועל חיפה תצא לבאר שבע (19:30), קרית אתא תארח את הרצליה (19:40)

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

משחקי המחזור הראשון בליגת העל יינעלו מחר (שבת). אחרי הניצחון על ז'לגיריס קובנה תפגוש מכבי תל אביב את עירוני נס ציונה בהיכל מנורה. הדרבי של הגליל יפגיש בגן נר את הפועל גלבוע/גליל והפועל גליל עליון. הפועל באר שבע תחפש ניצחון ביתי במחזור הפתיחה נגד הפועל חיפה של שרון דרוקר. העולה החדשה עירוני קרית אתא תארח את בני הרצליה.

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו. אודי ציטיאט
יוריד חלודה? יפתח זיו/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (19:55)

הניצחון הדרמטי על ז'לגיריס קובנה נתן למכבי תל אביב אוויר וביטחון בפתיחת העונה. הקבוצה של עודד קטש עברה את המשוכה הראשונה באירופה, וכעת תשחק שני משחקי ליגה עד לרצף של שלושה משחקי יורוליג. במכבי רוצים להכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים, גם זרים וגם ישראלים, ולצד הרצון להיראות טוב ולנצח קטש ינצל את המשחק כדי להכניס כמה מהם לרוטציה. קטש פרסם את הסגל והותיר בחוץ את בונזי קולסון, ג'וש ניבו ואוסטין הולינס. בראון, בולדווין, מרטין, היליארד ופויתרס נכללים בסגל.

הפציעה של ליאור קררה בשבוע שעבר שיבשה את התוכניות של עירוני נס ציונה, שהייתה עם ציפיות גבוהות לקראת פתיחת העונה הנוכחית. הכתומים סיכמו על צירופו של רוני הארל, אקס גלבוע/גליל, אך בינתיים הוא לא הגיע לארץ ואלעד חסין ישתמש בחמשת הזרים שעומדים לרשותו כולל שניים שנראים פחות טוב עד עכשיו - שאק ביוקנן וסי ג'יי וויליאמס. בהיעדרו של קררה עיקר הנטל בגזרה הישראלית תיפול על גולן גוט ורז אדם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי. ברני ארדוב
סגל קצר לברק פלג. נמרוד לוי/ברני ארדוב

הפועל גלבוע/גליל - הפועל גליל עליון (19:35)

הכנה טובה לעונה עברה על הקבוצה של רמי הדר, שנראתה טוב גם בגביע ווינר וגם ברוב משחקי המבחן. גלבוע מחזיקה נכון לעכשיו שישה זרים, כשלונדון פרנטס הוא הזר השישי שנכון לעכשיו לא מתלבש כשהוא משתקם מפציעה. בקבוצה מאמינים שיקבלו את הגב של הקהל במשחק הראשון לעונה, אחרי שכבר ניצחו את גליל עליון פעמיים בעונה שעברה.

הפתעת העונה שעברה מכפר בלום רוצה לשחזר את ההצלחה, אבל כבר נתקלת בקשיים. גליל צירפה בשבוע שעבר את לוטן אמסלם לסגל מהפועל תל אביב, אבל הפורוורד כבר נפצע בברכו במשחק אימון וייעדר לתקופה ממושכת, כך שהסגל של ברק פלג כולל ארבעה ישראלים משמעותיים בלבד נכון לעכשיו, נמרוד לוי, רועי הובר, יהל מלמד והראל רינסקי, כשאיתי מושקוביץ' שב מפציעה ארוכה ואם ישחק יקבל דקות בודדות. למרות זאת, בגליל מאמינים בסגל ורוצים לצאת עם ניצחון מגן נר.

בן אייזנהארט, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מעט שרידים מהעונה שעברה בבאר שבע. בן אייזנהארט/לירון מולדובן

הפועל באר שבע/דימונה - הפועל חיפה (19:30)

אחרי קיץ ארוך של שינויים הפועל באר שבע, שהוסיפה אליה גם את דימונה, פותחת את העונה עם הרבה ציפיות. ליאור ליובין על הקווים גיבש חבורה חדשה לגמרי של זרים עם כמה ישראלים מעניינים שינסו להמשיך ולהתקדם במדי הקבוצה הדרומית. בבאר שבע צירפו בימים האחרונים את הגארד קליל אחמד, ומאמינים שראס סמית', שמיעט לשחק בגביע ווינר אחרי שנפגע קלות, ייראה טוב ויוביל את הקו האחורי.

אחרי שהעפילה לשלב הבתים ביורופקאפ צירפה הפועל חיפה את ריצ'רד האוול כחיזוק ישראלי נוסף לשרון דרוקר שמחזיק אמנם בארבעה זרים בלבד, לאור המצב בליגה, אך בסגל ישראלי עמוק. לחיפה יש הרבה ציפיות, גם במפעל האירופי שייצא לדרך השבוע, והם יודעים שהמשחק הראשון בבאר שבע אמור להראות להם את הדרך לפחות בפתיחת העונה.

סנדי כהן, בני הרצליה. דני מרון
הרצליה בונה עליו. סנדי כהן/דני מרון

עירוני קרית אתא - בני הרצליה (19:40)

יותר משבועיים עברו מאז שקרית אתא הובסה בצורה חד צדדית בגביע ווינר על ידי הפועל תל אביב, והקבוצה של שרון אברהמי מגיעה עם המונה שהמשחק הביתי הראשון שלה ייראה אחרת לחלוטין. אמין סטיבנס שנעדר מהמשחק בגביע ווינר צפוי לשחק, ובקבוצה סיפרו כי אם יעמדו ויעבדו לפי תוכנית המשחק יש להם סיכוי לצאת עם ניצחון מפתיע במחזור הראשון של הליגה.

בני הרצליה, הקבוצה החמה של העונה שעברה, פתחה את העונה הנוכחית ברגל שמאל. אחרי הפסד ברבע גמר גביע ווינר, הובסה הקבוצה של אורן אהרוני בפתיחת ליגת האלופות והיא מגיעה למחזור הראשון בליגה כדי למנוע כדור שלג. במועדון יודעים שהחיים בליגה אמורים להיות קשים יותר לאור הסגל הישראלי המאוד מצומצם, ומקווים ליכולת טובה של סנדי כהן ויאיר קרביץ, שני הישראלים המובילים. ביראם פיי אמור לא להתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully