וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיששו את האיברים המוצנעים": גם אוהדי פ.ס.ז' התלוננו על המאבטחים בליסבון

אוהדי מכבי חיפה לא לבד: גם אוהדות צרפתיות דיווחו על בדיקות פולשניות והטרדות מיניות בכניסה לאצטדיון האור. הפעם אופ"א תתערב?

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

חודש עבר מאז שאוהדי מכבי חיפה התלוננו על בדיקות פולשניות מדי בכניסה לאצטדיון האור בליסבון - והתסריט חוזר על עצמו. בפורטוגל דיווחו היום (שישי) על תלונות רבות של אוהדים ואוהדות של פריז סן ז'רמן על הטרדות מיניות שחוו כביכול על ידי המאבטחים בשערי הכניסה לאצטדיון.

האוהדים התלוננו בין היתר שהמאבטחים "דחפו לנו ידיים לתחתונים" וערכו בדיקות רקטליות לאוהדים בחדרים צדדיים. אחת האוהדות תיארה כיצד אחת המאבטחות מיששה לה את החזה בצורה ש"לא מסייעת לבדיקה בשום צורה", וטענה כי חוותה הטרדה מינית לכל דבר ועניין.

כמו מכבי חיפה, גם פריז סן ז'רמן צפויה לפנות לאופ"א בדרישה לקבל הבהרות בנוגע להתנהלות של כוחות האבטחה.

אוהדי בנפיקה ליסבון מחוץ לאצטדיון האור. Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
שערורייה שחוזרת על עצמה. אוהדים מחוץ לאצטדיון האור בליסבון, השבוע לפני פ.ס.ז'/GettyImages, Manuel Alvarez/Quality Sport Images

העדויות הקשות של האוהדים הירוקים על הבידוק הפולשני, כללו תיאורים קשים.

"אני 23 שנה אוהדת כדורגל, הייתי בכל העולם עם מכבי חיפה. אני בת 35 ובחיים שלי לא עברתי ולא ראיתי מה שעברנו וראינו בליסבון", סיפרה האוהדת רעות פולנסקי. "הכניסו אותנו אחד אחרי השני בהפרשים גדולים וכל אחד מאיתנו עבר הטרדה מינית - נשים, ילדים, מבוגרים, נכים. המאבטחים היו עם כפפות, אני הופניתי למאבטחת שהתחילה בבידוק רגיל, נגעה ברגליים ומשם התחילה לעלות למעלה בגוף. אז היא הגיעה לכיוון החזה שלי, הכניסה את היד מתחת לחולצה והרימה לי את החזייה. צעקתי עליה שלא תיגע בי ככה, אז היא התעצבנה, קראה למאבטחת אחרת ואמרה לה שאני עושה בעיות. המאבטחת השנייה אמרה לי שאם אתנגד לבידוק, לא אוכל להיכנס לאצטדיון, ואני אמרתי לה שאני לא מתנגדת לבידוק, אלא שזו הטרדה מינית לשלוח ידיים מתחת לחזייה".

כעת אופ"א עשויה להתערב ולבקש הבהרות מגורמים רשמיים במשטרת ליסבון, שם אמרו אחרי המשחק נגד מכבי חיפה: "לא קיבלנו אפילו תלונה רשמית אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully