וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס במשחק בארגנטינה: אוהד בן 57 מת בעימותים עם שוטרים

המפגש בין חימנסיה לה פלאטה ובוקה ג'וניורס פוצץ אחרי תשע דקות בעקבות אלימות משטרית מול הקהל, כשקרלוס רג'וירו קיבל התקף לב לאחר שהמשטרה ירתה כדורי גומי ופיזרה גז מדמיע על אוהדים. המשחק נדחה למועד אחר

סיכום היום בספורט, 7.10/ספורט1

המשחק שנערך אתמול (חמישי) בין חימנסיה לה פלאטה לבוקה ג'וניורס בארגנטינה, יזכר כאחד העצובים בשנים האחרונות, כאשר אוהד בן 57 מת בעימותים עם שוטרים מחוץ לאצטדיון של המארחת ועוד אוהדים ושחקנים רבים נפגעו משאיפת גז מדמיע שפוזר לעבר הקהל.

האירוע החריג שקרה באצטדיון של חימנסיה החל בעקבות דחיפה של ילדה בת 10 על ידי שוטר מקומי מחוץ לאצטדיון, כשאוהדי הקבוצה המקומית החלו להשתולל מול המשטרה בעקבות האירוע. השוטרים החלו לירות כדורי גומי וגז מדמיע שחדר לתוך המגרש וגרם לשחקנים ולקהל להתפנות מהמקום עקב שאיפת הגז. האוהד שנהרג, קרלוס רג'וירו בן ה-57, קיבל התקף לב עקב האירועים האלימים סביבו ומת בדרכו לבית החולים המקומי. המשחק פוצץ לאחר תשע דקות בלבד ויחודש במועד אחר שיקבע בהמשך.

בוקה ג'וניורס הוציאה הודעה אחרי פיצוץ המשחק והשתתפה בצער משפחתו של קרלוס ואמרה כי היא מצפה לתגובה של ההתאחדות והמשטרה על האירוע המחריד. ההתאחדות הארגנטינאית כתבה אחרי המשחק: "אנו מגנים את האירועים שהתרחשו במפגש בין חימנסיה לה פלאטה ובוקה ג'וניורס ושולחים את תנחומינו למשפחתו וחבריו של קרלוס רג'וירו".

שחקני חימנסיה לה פלאטה. רויטרס
אסון נוסף במשחק כדורגל. שחקני חימנסיה לה פלאטה מתפנים מהמגרש/רויטרס

התמונות הקשות שהגיעו מהאצטדיון קרו חמישה ימים בלבד לאחר ש-131 אוהדים נהרגו במשחק כדורגל באינדונזיה. ביקורת רבה נשמעה על ידי התקשורת והקהילה המקומית אחרי האירוע הקשה בארגנטינה, כשאחת הטענות היא שבמדינה הדרום אמריקאית יש רק קהל ביתי במגרשים, חוק שנקבע על מנת למנוע אירועי אלימות בין מחנות אוהדים ומשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully