וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "ידענו שיהיה לנו קשה, בנינו את הקבוצה מאפס"

6.10.2022 / 23:04

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הבכורה המחודשת בהיכל: "הייתה אווירה מדהימה". על נקודת התורפה: "נדיר לנצח כשאתה לוקח 17 ריבאונדים פחות"

מכבי תל אביב ניצחה את כל משחקי הבית שאירחה במחזור פתיחת עונת היורוליג מאז ספטמבר 1998, אחרי שגם הערב (חמישי) החלה בהצלחה את העונה עם 83:84 דרמטי על ז'לגיריס בבכורה המחודשת של עודד קטש בהיכל ביד אליהו - 15 שנה אחרי שעמד בראש הקבוצה למספר חודשים בלבד.

מכבי תל אביב עוד ירדה למחצית בפיגור 48:46, אבל מיד עם פתיחת המחצית השנייה יצאה לריצה נהדרת בהובלת לורנזו בראון' ווייד בולדווין ובונזי קולסון ועלתה ליתרון מבטיח. הליטאים, אצלם הצטיין קינן אוואנס שהקיץ עזב את מכבי תל אביב, נלחמו עד שניות הסיום ובזכות ריצת 2:14 גם עלו ליתרון בדקה האחרונה, אבל למזלם של הצהובים אלכס פויתרס קלע פעמיים מהקו והליטאים לא הצליחו לקלוע בפוזישן האחרון של הערב.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון קשה מהצפוי. קטש/דני מרון

עודד קטש נשם לרווחה אחרי המשחק ואמר: "אני שמח מאוד על הניצחון, ידענו שהמשחק לא יהיה קל. היו לנו סיבות לכך. התחלנו תהליך וכל ההכנה הייתה מאתגרת, לבנות קבוצה מאפס. אנחנו לא עקביים במשחק שלנו, לז'לגיריס יש ניסיון ושחקנים צעירים ומוכשרים, ידענו שהם לא יוותרו".

"היינו מאוד מבולבלים בהגנה", הוסיף קטש, "אהבתי איך שהשחקנים הגיבו. שיחקנו הגנה טובה יותר במחצית השנייה, הם קלעו זריקות קשות. לא תמצא הרבה משחקים שאתה מנצח אחרי שהפסדת ב-17 ריבאונדים. אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולהיות יותר עקביים, זה בעיה שלנו כרגע. אני שמח על הניצחון אבל יש הרבה עבודה".

קטש הצביע על נקודת התורפה של מכבי תל אביב: "כמעט הפסדנו את המשחק כי לא סיימנו את העבודה בריבאונד. זה מדאיג אותי כמו עוד כמה דברים. בחצי הראשון היינו מספיק טובים התקפית כדי להוביל משמעותית, אם היינו שולטים בריבאונד. 17 כדורים חוזרים יותר זה יוצא דופן, זה כמעט מנצח כל משחק. יש הרכבים שנצטרך ללמוד להיות יותר יצירתיים, נצטרך לדעת לעשות את זה תוך כדי תנועה".

לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
המנהיג החדש בהיכל. לורנזו בראון/דני מרון

על לורנזו בראון: "מה שאתם רואים מלורנזו זה מה שאנחנו חווים ביום יום, הוא עם המון שקט וביטחון בסיטואציה שהוא נמצא בה. גם הוא ואנחנו נלמד אחד את השני".

על האווירה בהיכל: "היה מרגש, הייתה אווירה מדהימה. הקהל נתן פה הצגה. לא באמת חוויתי את זה ככה, הקהל מרגש, משחק ראשון של העונה. כשאתה מרוכז במשחק אתה חווה את זה טיפה פחות, אין ספק שהתרגשתי לחזור, אבל בעיקר הייתי מרוכז מקצועית כמה שאני יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully