וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "יוצאים מאוכזבים מפולין, נתמקד במשחק מול הפועל חיפה"

הפועל באר שבע סיימה בתיקו 0:0 מול לך פוזנן בחוץ, על אף שהייתה קרובה לכבוש במחצית השנייה. המאמן בסיום: "היינו מסוכנים יותר מהם, נתכונן לשבוע הבא בליגה"

תקציר: לך פוזנן - הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע התקשתה מול ההגנה של הקבוצה הפולנית וסיימה הערב (חמישי) בתיקו מאופס שהשאיר אותה במקום השלישי בבית ג' של הקונפרנס ליג. אחרי מחצית ראשונה שכללה החמצה מוקדמת של תומר חמד ובעיקר מצבים של לך פוזנן, אליניב ברדה שינה מערך כשהכניס את דור מיכה ואור דדיה ומחזיקת הגביע נראתה הרבה יותר מסוכנת וטובה במחצית השנייה. אסטריט סלמאני החמיץ מקרוב אחרי פעולת הכנה יפה של רותם חטואל, ובכך הסתכם המשחק של באר שבע שסיימה ללא בעיטה אחת למסגרת של הפולנים.

"אני חושב שאם צריך לסכם את המשחק אז בחצי הראשון לא הופענו, היה משחק לא טוב שלנו. בחצי השני עם השינויים של המערך כשמיכה ודדיה נכנסו, שיחקנו הרבה יותר טוב והגענו ליותר מצבים מסוכנים מפוזנן", אמר מאמן הפועל באר שבע אחרי המשחק, "אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים כי המצבים היותר מסוכנים היו שלנו. מבחינתי, אנחנו צריכים להסתכל על הדברים הטובים בחצי השני"

ברדה התייחס למשחק מול פוזנן באצטדיון טרנר במחזור הבא: "נתכונן למשחק הבא מולם כמו שהתכוננו עד עכשיו למשחקים באירופה. נסתכל כרגע על המשחק הבא שיש לנו, מול הפועל חיפה שהתחזקה לאחרונה. נתכונן למשחק הזה הרבה לפני שנתחיל להתכונן למשחק שבוע הבא מול לך פוזנן".

שחקני הפועל באר שבע. רויטרס
מאוכזבים מהתוצאה בסיום. שחקני הפועל באר שבע/רויטרס

בשבוע הבא תפגוש הפועל באר שבע את הפועל חיפה (שני, 20:00) ובחמישי הבא (13.10) תארח את לך פוזנן למשחק קריטי בקרב על העלייה לשלב הבא בקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully